Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smutná

11. 07. 2004
2
0
883
Autor
Lamargarita

smutná

 

strom v krajině stál

děvče milého oplakalo

strom tu stál dál

děvče však dál jít neumělo

 

pak jen provaz z větvě trčel

děvče v obličeji šedou mělo

a vítr trpce krajem ječel

tu píseň smutnou

života zmařeného

 

 

 

 

 

 

 

 


Courtney
12. 07. 2004
Dát tip
navážeči, myslím, že dostaneš sopkou do hlavy.

navážeč
12. 07. 2004
Dát tip
Ale?

Hele se nestydím, páč jako mi to fakt utkvělo, někdy v jednoduchosti je krása. No, nevím zda v černé kronice by to tak napsáno bylo, ale budiž....a já ječím, že jako jo. Kdybych si to přečetla někdy jindy, možná že bych to přešla mávnutím.. ale mě to sedlo a je z toho cítit atmosféra.... tak a už se nenavážej...joo....

navážeč
12. 07. 2004
Dát tip
Ale já jsem navážeč. Nevadí ani ty stylistický neobratnosti, který jsm vypích nahoře? Třeba ten trčící špagát? V černej kronice by to bylo normálně. Sedmnáctiletá K.K. byla 12. 7. objevena oběšená traktoristou N.P. v katastru obce R. Policie věc odložila jako sebevraždu, pravděpodobným motivem byla nešťastná láska. Nebotak nějak. Obsah je stejnej, akorát se to netváří, že je to poezie. A ono, aby to poezie byla, muselo by to splňovat i nějaký nároky. Tohle má několik rýmů, párkát přehozenej slovosled, pracuje to trochu s motivikou lidový písně... ale pořád to ještě nemusí bejt básnička. Nebo podařená básnička. Anebo je svět tý básničky pro mě nepřijatelnej. na provaze se tam nedá uvázat uzel, protože provaz se tam říká tomu, čemu by se v našem světě asi říkalo konopná tyč. A existuje tam trpkej jekot, to je věc jejíž existenci nejsem ochotnej připustit v jakymkoli světě...

Lamargarita
12. 07. 2004
Dát tip
je to prvotina, budu více trénovat, ale jinak děkuji za ohlasy, protože je pro mě důlžité, že si toho někdo všiml....a Kritika je daň, kterou člověk platí veřejnosti za to, že mu dovolí být výjimečný. To tedy řekl J. Swift.

uff, tolik smutnku a hrůzy v letní čas? Je opravdu smutná, až mě zamrazilo....t!!

vesuvanka
11. 07. 2004
Dát tip
Tak to je moc smutné. Kdysi dávno jsem se setkala s podobným námětem (šlo o chlapce) v jedné povídce a tehdy mě napadlo, že i strom, na kterém se někdo oběsí, vnímá bolest toho člověka a je mu líto, že mu nemůže pomoci... tip

navážeč
11. 07. 2004
Dát tip
Provaz trčel? Trpký jekot? To už jsem čítal lepší ohlasy.

navážeč
11. 07. 2004
Dát tip
Milá děvčata, myslím, že za své tipy byste se skoro měla stydět. Nebo nevím, co jimi říkáte. Že je ten text dobrý? Že vás námět vzal u srdíčka? A kdyby to bylo jenom vystřiženo z černé kroniky... stačilo by to? Obsah by byl týž —

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru