Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Růžové probuzení

12. 07. 2004
1
0
1584
Autor
Alferi

Samotnýho by mě zajímalo, co jsem tím myslel...

Růžové probuzení

 

Tak jako vlas mezi víčky

Položím nůž na hrníčky

V mých básnických licencích

Neurazím snad Tvůj smích


elfka_Sea
17. 07. 2004
Dát tip
*

navážeč
14. 07. 2004
Dát tip
No... a ještě je každý čtenář každou vteřinu jinej čtenář ;-)

navážeč
14. 07. 2004
Dát tip
Jo, já čtu sbírky... ale udělej to jako sbírku. Když to přede mnou leží jako "jeden text", tak se mi to zdá dlouhý, dávkuj.

navážeč
13. 07. 2004
Dát tip
vy ste tak hezky seřazený v tom novym seznamu... černá hodina, růžový probuzení... můj smích rozhodně neurazíš, možná se ještě podívám, cos nám nachystala za jiné literární dobrůtky — a dokonce ho nastavíš.

navážeč
13. 07. 2004
Dát tip
mimochodem, sorry za tu slečnu... ale ty už tady tenhle kousek máš... rozřežeš to všechno?

Waawe
13. 07. 2004
Dát tip
prolog je dosti odvážný, ale zase na druhou stranu i hodně originální :))) m.

Alferi
13. 07. 2004
Dát tip
celo sbirku asi (skoro) nikdo číst nebude, takže to brutálně a nesouvisle rozřežu...

Alferi
13. 07. 2004
Dát tip
Jinak - ono to nějaký vnitřní význam má, jenom si nepamatuju jaký ( je to přes rok starý)- copak někdo ví, jaký má přesně význam báseň, kterou zrovna čte? A vůbec: kolik je čtenářů, tolik je významů textu.(Derrida)

sk8ergirl
12. 07. 2004
Dát tip
No možná by bylo vážně lepší se nejdřív zamyslet nad tím, cos tím myslel...nebo se raději úplně vyhnout prologu... Jinak k dílku...no připadá mi to spíš jen jako taková říkanka...i když má možná nějakou hlubší myšlenku, kterou se bohužel zatím neobjevila....

Ajuschka
12. 07. 2004
Dát tip
líbí se mi, i když bych taky ráda věděla, cos tím myslel :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru