Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se Mimínek a Miminko zapojili do války v Iráku

17. 07. 2004
9
0
2073
Autor
Tygřík

Jednou miminčí americký prezident Bušík Mimas rozhodl, že on si bude hrát s afgánským miminčím teroristíkem Usmámou Ban Loudilem. Tak vyslal své vojsko, ať ho přivedou, aby si s ním mohl hrát. Ale strejda Usmámy Ban Loudila dal svému synovci měsíční domácí vězení.

  Usmáma dal Bušíkovi vzkaz tím, že nechal svou partu zbořit 2 Bušíkovy věže. Bušík se naštval a začal verbovat chlapy na vojnu. Šel tam i Mimínek a Miminko se taky přihlásilo. Dali je k tankistům. Miminko bylo řidič. Mimínek byl v dělové věži a jeden sympatický černoch nahoře u kulometu. Rozjeli se Irákem a černoch nahoře musel pořád ostřelovat davy povstalců. Mimínek měl zase problém s tím, že se mu na dělo zavěšovala mládež a chtěla mu dělo urvat. Miminko mělo zase dost práce, aby někoho tankem nepřejelo. Ale přes všechny obtíže dojeli až k domu, kde byl veliký nápis, že tady bydlí Usmáma Ban Loudil. Mimínek zaťukal dělem na dveře a Usmáma otevřel a černoch na něj zavolal: "Honem, nastup si". Usmáma si radostně naskočil a frčeli za Bušíkem. Když dorazili, hned šli Bushík a Usmáma na pískoviště. Mimínek, Miminko i černoch dostali balvan čokolády za odměnu. Potom šli spát.

KONEC


ondrech
16. 10. 2004
Dát tip
lol! Kterak tygřík komentoval politiku už v jedenácti letech...:D***TIP

Nicollette
19. 07. 2004
Dát tip
:-))) Mimínek a miminko sou sympaťáci.... hrdinové doby.... tip

Zbyhoň
18. 07. 2004
Dát tip
Jojó, taky jsem svého času pohoršoval češtinářku „Příběhy malého darebáčka Usámy…“ :)

Will
17. 07. 2004
Dát tip
To je dobré. To stojí za přečtení!! Tip!

marrpa
17. 07. 2004
Dát tip
Dobrý! Akorát se mi tam nějak nelíbí jak píšeš pořád Bušík a úplně na konci si naopsal Bushík....

pozorovatel
17. 07. 2004
Dát tip
A co Sadám Husárek??? Kde ten je? Ten přeci dostal domácí vězení až do konce života...

fungus2
17. 07. 2004
Dát tip
Zajímavé. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru