Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Laf

17. 07. 2004
0
0
1184

Nediv se, milý čtenáři, níže uvedeným slovům, pokud právě nejsi opilý láskou...

Miláčku,

 

jsi polibků král.

I Sauron by se bál

 

odevzdat ti svá ústa,

co řvou slova pustá.

 

Jsi raketou do nebe,

myslím jen na tebe,

 

šlapu si na nohu,

nic však dělat nemohu.

 

Dělo se co se dělo,

má duše opustila tělo.

 

Těď krouží líně vzduchem

nad tvým pravým uchem.

 

Steskem se rozplývám,

pusu ti posílám,

 

už vzývám Tě jak boha,

teď však budu strohá.....

 

Řeknu jen dvě slova, co znamenají můj svět: Miluju Tě!!!!!!!!

 


Celebrian
07. 11. 2004
Dát tip
Nazdar Hadélko!! Tak abych pravdu řekla, moc mi tohle dílko nesedí...trošku laciné verše...a jinak he he, já sem teď taky strašně opilá láskou, jestli si vzpomínáš na táboře, povídala sem ti o něm a měl tehdy za mnou i přijet...tak to je on...moje zlatíčko:-)

ne fpoho, ja se neurazim...:)

sk8ergirl
18. 07. 2004
Dát tip
Šlo by říct jen to "Miluju tě" a ne to tak okecávat :-) A kategorie - nerýmované?Nu, nezdá se mi...snad líp do rýmovanejch, i když, neuraž se, možná nejlíp do blbůstek...ale je tu hodně kategorií...

navážeč
17. 07. 2004
Dát tip
Sauron má voko. A to neřve, brž se dívá. Protože nejsem opilý láskou, vůbec se nedivím.

Will
17. 07. 2004
Dát tip
Opilý láskou jsem a to celkem dost, ale to neznamená, že to dílo je supr, a že Ti dám tip. Tip nedám. Několik hezkých vět, pokus o vyjádření. Je to hezké, ale ne.. Promin.

Ajuschka
17. 07. 2004
Dát tip
Těď krouží líně vzduchem nad tvým pravým uchem. :o)) to je dobrý já sem taky opilá, no jo :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru