Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já jsem ....

18. 07. 2004
4
0
2462
Autor
Šákos

 

Já jsem já, nejsem ty a nejsem jako ty, nemůžu být, nejsem jako ona, nejde, abych byl jako ona, přestal jsem být ono, vyrostl jsem z toho, jsem jeden, jeden originál, ,jeden originál na světě, jeden originál na světě s originální myslí, jeden originál na světě s originální myslí a jedním svým vlastním rozumem, jeden originál na světě s originální myslí a jedním svým vlastním rozumem, který by se v reakcích na určité situace nerovnal reakcím žádného jiného člověka na světě na stejné situace, nedělám všechno dokonale, nikdo není dokonalý , jen mám rád, to co dělám, i když to někdy nedělám dobře,  nikdy se nenávidím a tak mi připadá, že jsem vlastně šťastný :-)

 


Kasmodian
16. 05. 2005
Dát tip
TIP

Kakuloj
16. 02. 2005
Dát tip
nikdy se nenávidím :))) velmi neobvyklé, čeština mi někdy zní tak cize :) souhlas s Igorem ;) nikdo netvrdí, že člověk je exaktní jak matoutické vzorce :) jen prostě spousta lidí jedná podobně, s obdobným výsledkem :), a rozdíl je statisticky zavrženíhodný... připomíná mi to poučky: každé ráno se cítím lépe a lépe... (opakujte každé ráno nejméně desetkrát procítěně po sobě ;)

Kakuloj
16. 02. 2005
Dát tip
avi

t.

Kareel
18. 07. 2004
Dát tip
Svatá pravda. To podepíšu.

Dobrý návod...asi popřemýšlím :-)..t.

Jsi memový stroj. Jednáš podle naučených memových vzorců. Tisíce, možná milióny lidí zareagují v určitých situacích stejně jako ty, protože jim byly do mozku vtisknuty stejné memové vzorce. Některé tvé vzorce jsou možná jedinečné, ale to není podstatné...

Dero
18. 07. 2004
Dát tip
Igore, mýlíš se. Lidská psýché není exaktním elementem jako třeba matematické operace. Aplikované vzorce na matematické vztahy povedou vždy ke stejnému výsledku, nehledě na soustavu. Memové vzorce Ti tuhle jistotu nedávají u individua, natož společnosti. Šákos má pravdu, pakliže udává jediné jisté přirovnání - "já jsem já". Jakékoliv jiné přirovnání per ego nemá obecnou platnost.

cheche!

Zbyhoň
18. 07. 2004
Dát tip
Nu, můžu třeba souhlasit s názorem, ale jako literární forma „úvaha“ je to příšerný. To opakování je tam docela o ničem no a ten smajl nakonec…

Šákos
18. 07. 2004
Dát tip
Savoir_vivre - ano, opakuje se schválně Dero - díky Zbyhoň - ten smajl konec musí být, když mi z toho vychází, že jsem šťastný Igor_Indruch - bez komentáře

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru