Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Orgasmus

18. 07. 2004
1
0
802
Autor
Alternativa

Orgasmus je

ze všech nejkrásnější

bolest


navážeč
30. 07. 2004
Dát tip
pěkná věcička. zdá se mi teda na hraně... ale do blesku ne, z tý strany nebezpečí nehrozí ;) Cruz: ani ne

Cruz
29. 07. 2004
Dát tip
možná sem hnidopich, ale neznamená náhodou "haiku" 3 verše/17 slabik??? tady jich ppčítám 12!!!

Elyn
20. 07. 2004
Dát tip
:) haiku ne, ale parku, neprotiřečíš si tak trochu?..:)))

park
20. 07. 2004
Dát tip
ne.....leda, že by Alternativa byla současně masochistka ? ;) každopádně já masochista nejsem, a podruhé toto dílo číst nehodlám ;)

trefa do černýho!! ale haiku to podle mě taky není!

Jokaste
19. 07. 2004
Dát tip
Zajímavý, ale myslím, že Bašó se obrací v hrobě...

park
19. 07. 2004
Dát tip
... myslím,že s tím bys měla jít k doktorovi, bolest při orgasmu není příliš běžná......

Ha, to jsem zvědavá co řeknou hájkoví puristé :-)))) Ale myšlenka se mi moc líbí. ;-) TIP

JiKo
18. 07. 2004
Dát tip
To má k haiku daleko jako vietnamec do grónska

JiKo: myslíš že v Gronsku nemají tržnice????? :-)

Dero
18. 07. 2004
Dát tip
No, haiku to není, co si budeme nalhávat ... ;o)

Dotek
18. 07. 2004
Dát tip
Jeden můj kamarád rád používá větu: "Mě z Tebe snad jebne". A druhý kamarád má v oblibě: "Ty si blbý až to bolí". Takže v tomto případě bych s Tvým dílkem i souhlasil. Prostě taková hezká blbůstka :-)

piit
18. 07. 2004
Dát tip
............a tebe mi přidělili jako "pomocníčka"......pane jo,to je nátěr...ihned sedám k PC a začnám psát..... Kadění je ze všech nejkrásnější úleva To je invence ...to je plodnost.... co tomu říkáš Dero???:):):)

JiKo
18. 07. 2004
Dát tip
No když už nic tak to dílo má hezké pořadové číslo :-) 123400

Lishaak
18. 07. 2004
Dát tip
Haikoví puristé nemají zapotřebí shlížet ze svých trůnů k takovýmto dílům, není-liž pravda? Mě to trošku zaujalo a to je všechno, mějte se tu krásně:-)

JiKo: A hezký název, ne???? ;-)

JiKo
18. 07. 2004
Dát tip
popravdě lepší prožít než o tom psát :-))) K ejakulaci mě to nepřivádí hehe

jistě, k tomu jsou ještě potřeba ty pohyby 8-)))))) Ale co sem se pustila do debaty, nechám toho :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru