Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skeptik optimista

19. 07. 2004
1
0
946
Autor
Jeronimmo

Ostražitost cestou k bezbolestnému životu? Nemyslím. Avšak příběh kamaráda,který sloužil jako živá předloha lecčím varuje a taktéž motivuje člověka zamyslet se nad podstatou veškrých citů a důvěry. Boj...Nechat se unášet nebo být na zemi... Řešení si musí najít každý sám...


Existuje řada stromů. Ty všechny tvoří alej.

Však občas vyskytne se i pár hromů.

Jé ty jsi milej.


Stačí jen jeden strom rychle srazit a člověk?

Může se jen plazit.

Lidé žijí spolu svorně, mají se rádi.

Ale někdy i hlučný hrom zjeví se na jejich zádi.

Vstaň a probuď se! Pozři likér racionality seč staneš se objetí invalidity.

Budeš invalidou s TÉMĚŘ dokonalou alejí krásných a bohatých stromů.





Zbyhoň
23. 07. 2004
Dát tip
Ty rýmy nějak pokulhávají, přesto je to spíš báseň, protože úlohou úvahy je vyjádřit autorovo stanovisko srozumitelně.

Lutcinka
19. 07. 2004
Dát tip
A co takhle nechat se unáset tím, co je na zemi?

Pisces
19. 07. 2004
Dát tip
To teda moc nechápu... Každopádně máš osobitý a zvláštní styl. Ale bojím se, zda je o něčem.

Lutcinka
19. 07. 2004
Dát tip
Hrom dodává sílu, protoze je nabitý energií, tak to vidí skeptik optimista.....?

ssahy
19. 07. 2004
Dát tip
Vyvolává myšlenky vedoucí k uvažování o pomíjivosti a věčnosti. Pěkné. T:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru