Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Omámen

21. 07. 2004
1
0
985
Autor
jinez

...netuším do které kategorie to zařadit?

 

....mám jí plnou hlavu, plné oči, ovládám se a  přemáhám se, abych nestrnul a neobšněroval ji pohledem...Krásná....překrásná.....nasucho polknu a rázem mám v mysli čisto, žádné starosti, žádné problémy...soustředím se jen na tu krásu a hltám ji velkými doušky.....

Naprosto mě uchvátila...ten její úžasný úsměv, černé vlasy, ladná menší postava na úzké chodbě jakoby se nadnášela ... pomalu se blíží...ještě pár kroků a budeme se míjet

Nevnímám nic okolo sebe...jen ji ..už jsme u sebe, je to pár vteřin, mozek zas začíná pracovat, jak to jen natáhnout, snažím se nahodit roztomilý úsměv, ale i s ním nezamaskuju fakt, že na ni prostě zírám......

„Ahoj“ vypadne se ze mě nejistě, hlas samozřejmě přeskočí, snad proto, že jsem zapomněl i dýchat

Pozoruji její obličej – „Ahoj“- dočkám se odpovědi a těch pár hlásek snad otřením o její rty lehce zazvonily a pospíchaly k mých uším....po tváři se mihne jemný úsměv, moc jemný na to, aby se z něho dalo něco vyčíst.

Nevadí, i tak mi v srdci rozkvely slunečnice a začaly se otáčet jen jedním směrem.

My dva a tmavá chodba....ONA odplouvá, mé oči s ní, zato mé nohy jsou přikovány k zemi až do chvíle, kdy......KLAP  dveře za ní se zavřely....koukám okolo, všude je klid, pomalu a jakoby probuzený ze snu se vracím zpět, aniž bych si vzpomněl kam jsem měl původně namířeno.

Někdy to tak začíná......najednou tu byla, hvězdička co mě ozářila...

Není však pro mne příliš vysoko?


KikiRiki
24. 07. 2004
Dát tip
Občas nějaká ta hvězdíčka spadne, stačí jí jen najít a sebrat.Poznáš ji, na obloze, má svatební závoj. alohA

jinez
23. 07. 2004
Dát tip
docela bych přivítal rozbor co na tom je tak příšernýho?

child
23. 07. 2004
Dát tip
jinez : nedělej si srandu, tentokrát to opravdu nebudu zdůvodňovat - prostě to JE příšerný a tím to končí - už opravdu nemám trpělivost

jinez
23. 07. 2004
Dát tip
bohužel

jinez
22. 07. 2004
Dát tip
hm, tak to jsem asi skončil..........

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
...nekonči, jen moc neslaď:)...pořádně na kyselo:)))

jinez
22. 07. 2004
Dát tip
no jo, ale hold ono to tak nějak je moc sladký-jako live, asi se začnu dívat víc po chlapech. :o))

Lunka
22. 07. 2004
Dát tip
nenech se odradit...piš dál...láska bolí, ale je krásná ;o) ...za lásku...*T

child
22. 07. 2004
Dát tip
příšerný!!! lunka : tip za lásku??? tohle je literární server!

navážeč
22. 07. 2004
Dát tip
já jsem na tupoj.

Litochowitz
21. 07. 2004
Dát tip
....no, je to zatraceně přeslazený:)....nic novýho, ničim nepřekvapilo......a hvězdička že by mohla být vysoko?...zkus se podívat klíčovou dírkou co za těma dveřma dělá...aby pak nebyla hodně nízko:))...........................a s_b, myslíš že by se ta kategorie uživila?:))....hmmm, možná by to byla nejfrakventovanější kategorie..co?:)

Litochowitz
21. 07. 2004
Dát tip
...jej, už nic nebudu psát:))..to bych pak strachem trnul, kdo že tam moje veledílo přeřadí:))

navážeč
21. 07. 2004
Dát tip
s_b: nekravni. dávat redaktorům pravomoce jako hejbat s autorovym přihlášenim se k žánru nebo útvaru... a zvlášť když je nás jak psů... a sme (já teda rozhodně) nevycválaní šašci nezodpovědný. ha, Lito to taky říká...

Litochowitz
21. 07. 2004
Dát tip
...já řikam věcí...:)

navážeč
21. 07. 2004
Dát tip
hm... zdá se, že nerozumím smajlíkům. je to to co mi cheš povědět, uhád jsem? být může (bít můžeš).

sk8ergirl
21. 07. 2004
Dát tip
Sladký, místy až moc...a nic novýho...snad by to šlo, ale chtělo by to nějakej novej kabát nebo tak něco...ale takhle přímo to nic moc nezaujme...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru