Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

noc

21. 07. 2004
4
0
1526
Autor
jatymy

haiku, nehaiku ááá

svitem měsíce

objato nahé tělo...

tiše si snící.


Miroslawek
17. 09. 2004
Dát tip
haiku jak noha...

Noe1
24. 07. 2004
Dát tip
negev: Když už si mi poslal avi, tak musím reagovat. Sám si se obral - je to tvoje svobodná vůle, neházej to na ostatní.

(závorka)
24. 07. 2004
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

DušíK
22. 07. 2004
Dát tip
taková milá, malá, emocionální poluce. bez urážky. hezký den.

vesuvanka
21. 07. 2004
Dát tip
Pěkné - tip

Dero
21. 07. 2004
Dát tip
Korovjev, Tvůj přístup k tomuto dílu je hodně arogantní. Možná by ses měla zamyslet nad tím, co od literatury očekáváš. I když Ti třeba toto dílko nic nedá, nevyvolá v Tobě emoce, i přesto tu může mít své místo - co se nelíbí jednomu, bude druhý obdivovat. Pokud Tě autor těmito třemi řádky obral o půl minuty, pak je mi to opravdu líto. K dílu bych řekl asi tolik - haiku to není. Ale ten okamžik, ten obraz dokáže pohladit na duši. Díky.

dero: ked zazijes monstrozny pocit ze ta prave niekto obral o tu pol minutu a potom dalsie dve pises kritiku ... no nenasralo by ta to ? ;)

Dero
21. 07. 2004
Dát tip
Minime, máš recht, z tohoto úhlu pohledu - samozřejmě. ;o))

Dero
21. 07. 2004
Dát tip
Korovjev: Máš zajímavé jméno, chlapče ... Tohle není špatná literatura, tohle je pouze tuctová literatura - špatnou literaturu můžeš vidět v díle vedle.

dero: ee. je len literatura co sa mi paci a co sa mi nepaci a nieco medzi tym. cisto subjektivne. inac to hodnotit nemozes. pretoze je to to umenie;) roku 1933 tiez par ludi chcelo ukazat co je dobre zle a tuctove na lebeni ;) korovjev: ja ti nazor neberiem ;)

Dero
21. 07. 2004
Dát tip
Minim: Máš pravdu - ale tak napůl. To rozdělení je samozřejmě přesné, ale i přesto můžeš poukázat na tuctovou literaturu (to snad nezpochybníš) i na nevydařenou (ovšem zde můžeš poukazovat pouze na většinové měřítko, tudíž Ti neberu názor, že to není argument). Správně bych měl říct: z mého pohledu nevydařenou literaturu můžeš vidět v díle vedle ... ale kdo se tímto zdržuje?

Noe1
21. 07. 2004
Dát tip
jemné, líbí *t

navážeč
21. 07. 2004
Dát tip
Korovjev: nevim, jestli se bavíme o stejnom... ale jestli nerozumíš Derovi, že máš zvláštní jméno chlapče, tak tomu samozřejmě jako redaktor docela rozumím. Málo chlapců se jmenuje Šárka ... nebavili jsme se o tom už někde? Respektive necpal už jsem ti o tomhle něco do hlavy?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru