Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Voloďa je na dovolené

22. 07. 2004
1
0
3181

Je to fenomén. V Sovětském svazu je Jiřina v podstatě to samé jako Jarmila

Učedník_velkého_mistra
za Voloďu úřaduje zbystra
když k Léně odejel asi
po cestě trhaje své vlasy
že internet v Sovětském svazu
nepřináší kýženou spásu

 

Voloďa kliká na Písmáka
enemže to má velkýho háka
kabely někdo rozkrad
byly totiž měděné
stejně jako ruský národní poklad
(je to pravda a ne že ne)

 

A tak u monitoru šumícího
vidno Voloďu smutnícího
Teskní po své Jarmile
Hynku, Viléme, Jarmile


machal
01. 08. 2004
Dát tip
Tak to už je moc - nakonci básně dělaš z volďi v podstatě homosexuala :) Jo a taky mě moc nenadchlo zjisštění že tu spousta lidí má spoustu nicku - třeba k tomu mají důvod (nevím teda jakej), ale já osobně sem jeden a mám jeden nick a nemám potřebu mít jich víc - stějně budu psát pořád z jedný osoby tak co.

Litochowitz
26. 07. 2004
Dát tip
...taky se mi zdá:)

Mě voloďův_bratr taky moc nebere, ale nikdo tu nikoho nenutí ho číst číst. Neuráží nikoho, nechová se jako hovado a tak nevidím důvod, proč by tu neměl mít prostor se realizovat. Voloďa je geniální mystifikace a určitě se božsky baví vším tím rozruchem kolem něj. Chápu, že jsou lidi, kteří mají jiný smysl pro humor (papouch, Litochowitz, Dero?), ale proč hned zakazovat zábavu někomu, koho baví zbožňovat Voloďu a předstírat že mu věří. Pokud to ale někdo berete vážně ... JiKO: i ty Brutte? Rozprášit????? A do klubu to dám, nelíbí se mi to co navrhuje Noe.

Dero
24. 07. 2004
Dát tip
Krásnoočko, Tys to trošku nepochopila ... ;o)

Nepochopila tebe? Dost možná ;-)

dismorphia
23. 07. 2004
Dát tip
ble

Dero
22. 07. 2004
Dát tip
Už mi to přijde krajně trapné, všechen ten hype ...

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
....Dero, hmmmm, chtěl jsem napsat něco podobnýho.....vznikání nějakejch skupinek na tomhle serveru nepovede k ničemu (dobrýmu).....jde o to dokázat kolik si zde může kdo nadělat nicků a psát co nejpodobnější věci?......co kdyby se tohle odehrávalo čistě na klubové úrovni, pouze mezi členy a osobami, které se budou chtít vyloženě účastnit?.....proti tomu bych nic neměl.......ale je fakt nanic množící se počet nicků příznivců mne neznámeho Volodi.....

JiKo
22. 07. 2004
Dát tip
zakázat, skupinky zakázat a rozprášit!

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
..._JiKo_, přesně tak....

Dero
22. 07. 2004
Dát tip
_JiKo_: Jooo, a pryč se Sokolama a Junákama. A Mladýho hlasatele zrušit! Tak.

JiKo
22. 07. 2004
Dát tip
Asi vám moc nerozumím teťka klucí?

Dero
22. 07. 2004
Dát tip
_JiKo_: Páč nemáš Foglara v malíčku ... ;o)))

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
...ale _JiKo_, víš co bych jen nechtěl?...aby tady byl zítra druhej jeho bratr, táta, babička, třetí bratr, bratranec, máma, sestra, děda z matčiny strany.......prdel je prdel, ale aby jí nakonec nebylo moc:))

Noe1
22. 07. 2004
Dát tip
Nevěřím, že máš s Voloďou něco společného. Navíc Voloďa není na dovolené, dnes byl u nás v klubu. Jsi epigon zneužívající vlnu zájmu o našeho mistra a guru. Distancuji se od tebe.

Noe1
22. 07. 2004
Dát tip
Parr: Dobrá otázka, o tom kdo to vlastně je se bouřlivě spekuluje a debatuje zde

navážeč
22. 07. 2004
Dát tip
Dero, Lito: pište. A buĎte rádi, že se vám lidi družej a veselej. Nebo je to něco proti někomu? Proti literatuře? Proti Literatuře? Zas to přejde... A nakonec se stejně pozná, kdo je Mistr a kdo epigón. Já si to zksuil... a na mistra nemám. Zkuste si to taky.

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
.....co si mám zkoušet?....podle mne, jedinej mistr jsem tu já, a je jen na ostatních jak se s tím vypořádají:)

ze vobec ste ochotny stracat energiu pisanim o tomto ;)))

Dero
22. 07. 2004
Dát tip
navážeč: :o))) Minim: pravda. ;o)

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
...ale zas musim říct že to ztrácí na vtipu.......

Noe1
22. 07. 2004
Dát tip
Lito: Já se s tím vypořádám následujícím způsobem: ty jsi jediný mistr tady, ale jediný Mistr tady je Voloďa :-)))

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
Noe1, tvoje interpretace se mi ale opravdu nelíbí, víš co, já si o sobě dost myslim a jsem velmi nevrlý pokud se mnou někdo takto žertuje.....opravdu jsem přesvědčen o svých nemalých, nejen literárních, ale především lidských kvalitách, které vysoko přesahují možnosti onoho nezletilého chlapce, kterého tak nesprávně oslovuješ a tím ubíráš na významu mojí velikosti:)

Noe1
22. 07. 2004
Dát tip
Ale Litochowitzi, já se přece slůvkem nedotýkám a natož nedej Bůh nezpochybňuji to, co si o sobě myslíš a dokonce ani to co o sobě píšeš. Citoval jsem tě přesně a poslechl jsem i tvoji výzvu abych se já (příslušník skupiny, kterou jsi označil jako "ostatní") s tím nějak vypořádal.

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
...děkuji že vypořádání se s touto, pro mne tak milou, skutečností, pro tebe nebylo bolestivé:))....

Noe1
22. 07. 2004
Dát tip
... i pro mne bylo potěšením; mým koníčkem je respektovat autority a poslouchat všemožné pokyny ... tímto považuji potenciální nedorozumění za odvrácené a spěchám si s pocitem dobře vykonané práce koupit něco k večeři :-)))

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
...Noe, to není špatný nápad, tvoje avízo mne sice právě u večeře vyrušilo, ale já neváham odložit lžičku se zbytkem logru, kterou porcuji kuře tajemné chuti a s rychlostí sobě vlastní kvituji tvoje rozhodnutí:).....kup si něco dobrýho....třeba boršč:))

Noe1
22. 07. 2004
Dát tip
nelze nezareagovat ... boršč nesnáším, maximálně tak ruská vejce :-)

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
...no, u nás v masně už ruská vejce nevedeme....u nás jsme dále...již jsou to vejce "Henry"....je vidět že být "in" lze dosáhnouti velice jednoduše...a to je to oč tu běží....:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru