Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhovor

26. 01. 1999
1
0
1870
Autor
Ondra

* * *

- Slyšelas ty fauny, již v houští neurčitě a s nimi víly, jak cos sobě si vřískli? - Ach, ano, víš přece, byl tak křehounký klid, měla jsem trochu strach, radš chytla pevněji tě... Beztoho nechali nás blízko k sobě jít, viď? Kdoví, co zrovinka měli ti dva v skrytu tam. Myslíš snad má milá, že tu jejich líbánkám ve večerním hvozdu bledá zapletla se niť? - Snad. Možná, já nevím...Bylo to tak podivné, ...ale krásné!, myslím, že oni milují se... - Jak hebce jsi řekla: ...že oni milují se, kdyby NÁS faunové viděli na sklonku dne teď myslím si a ty? - Též něco takového. -Sníš? -Ano. - Tedy pst? -Ještě dlouho snila bych, je mi dnes tak dobře, a z těch skřeků faunových skor motá se mi hlava. - Kdoví, co, sladká, něho, co jen řekli by si, než v pelechy půjdou spát provoněné listím a před políbením... Mlč..., prosím, a pojď dál, miláčku já věřím, že chutě vřískli by: oni milují se. Snad.
:-))

ulita
13. 12. 2000
Dát tip
Zajímavé, zajímavě zajímavé!

Saxanka
01. 05. 2000
Dát tip
...

Print
23. 02. 1999
Dát tip
Hmm!!! Mistře a pane...poklona!

maprach
01. 02. 1999
Dát tip
Obdivuhodná práce s jazykem, to bych taky rád uměl. :-)

Jarka
29. 01. 1999
Dát tip
Líbí se mi to. Má to svůj styl.

Anonym
26. 01. 1999
Dát tip
Děrevo, děrevo...
(Danielka, t.č.studentka PedFUK)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru