Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídánka, která plíhá

21. 09. 2000
5
1
3325
Autor
Olí

Miluji Plíhalovy téměř absolutní rými typu orangutan - propan butan.

Nasypala kari matka tam, kde leží karimatka. Na ní teď já, v pytli spacím tělo zvedám a zas vracím. Tohle rozkýchané bdění je daleko čarosnění! Na sto honů od vln spánku drtím v zubech povídánku.

1 názor

Ellisee
19. 02. 2020
Dát tip

Máš tu moc hezké věci, stálo by za to je upravit do slok.

Tahle je fakt super!


navážeč
20. 07. 2004
Dát tip
jo... staršně mi to připomnělo... když jsem byl mladičkej, měl jsem nějakou takovou básničku s hodně kolíbacím rytmem... nepamatuju si ju vůbec... ale končila "šeptá vánku / povídánku". tak tos mi připomněla... a já si to budu muset najít. a znova přečíst toho skácela, ten mě bavil...

navážeč
19. 07. 2004
Dát tip
Nazdar Flákači s velkým, tady flákač s malým... po čtyřech skoro. Ale má má dáma Olí stále pěkné frky. Nesestaraly.

Flákač
17. 08. 2003
Dát tip
haló, tady nikdo nebyl tři roky. A přesto se mi to ještě chtělo číst.

Klárka
19. 12. 2000
Dát tip
Bábouch kecká, básničky taky čte, mam na to světky :-))) je to moc milé říkání, spíš na kari častějc?

Saxanka
22. 10. 2000
Dát tip
Jo jo:-) Souhlas se všemi:)

Merle
22. 09. 2000
Dát tip
Dokud mezi svými zuby neprocedíš výraz hrubý, ukolébán v něžném vánku, vyslechnu tvou povídánku :-))

papouch
22. 09. 2000
Dát tip
jééé, to je pjekný Hele, Olí, takovýhle krasohříčky dáváme do kategorie blbůstek. Málem mi to uniklo. Např. já čtu jenom blbůstky. Básně málokdy. Zaujal mě ale název... :-) A dám tip píp

JiKo
21. 09. 2000
Dát tip
:-)

Carodej
21. 09. 2000
Dát tip
:-)))

Hackman
21. 09. 2000
Dát tip
kurňa tu kari Matku bych rád poznal, to by se ve mně každý sval vzňal

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru