Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sklenice

21. 09. 2000
3
0
1284
Autor
Kapoň

Skleněná, průhledná, je celkem pohledná, jak modelce vlní se jí boky a nejsou na ní vidět roky. Na břiše tetování - Gambrinus, je vidět, že má dost netradiční vkus. Poznáš na ni, že brzy přeteče, ne jako žena, která z ničeho nic uteče. Sklenici nevadí, že jí piješ krev, když ji máš doma, nedělá ohlušující řev, je-li na dně, doliješ jen další tekutinu a nedopouští se ohavných činů. Už aby se do mě nějaká zamilovala. (A ke všemu kontejnery na sklo jsou na každém rohu.)
Prokletí
05. 12. 2000
Dát tip
do háje s všemi těmi pivaři, co sedí s vychlastaným mozkem v hopsě a čučej na "fočus" a narážkou na to "politický svinstvo" v hubě!!!, grrr m.

Yeziiinka
30. 09. 2000
Dát tip
Téda, to je malování! Vidím ty večery při svíčkách, když se ona nechce ze samé cudnosti ani posadit, je chladná a tvrdá jako sklo, ale přitom...tak průhledná! ;o)))

zirafka
22. 09. 2000
Dát tip
To srovnani žena-pivo to připomíná velmi, ale je to hezké :-)

Saxanka
22. 09. 2000
Dát tip
:-))))) TIp

Merle
22. 09. 2000
Dát tip
zbytečně dobré... tip je jistej :-)))))))

Carodej
21. 09. 2000
Dát tip
Tak ta pointa mne dostala:o) Chicht:o) Trochu mi to připomíná jakýsi vtip srovnávající v deseti bodech rozdíl mezi ženou a pivem:o)

Jákob
21. 09. 2000
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru