Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veselej Alkáč

28. 07. 2004
1
0
2240

nenáročná \"hitovka\" pro hospodskou rockbandu jako je třeba Harlej, Tlustá Berta apod.

          1)prochlastených víkendů už bylo trochu moc,

            nevím – je to z lásky nebo je to povinnost?

            Vrchní se už mračí a stará nadává,

            Kurva lidi, není to paráda?

 

            Ref: Tak dej, dej, dej,

            Napít nám dej,

            Že prachy teď nejsou,

Nebuď nasranej!

 

            2)Tak tady je mý místo, tady je můj ráj,

            snad jen kdyby výčepář se trochu pousmál.

Že mám pěknou sekeru, prachy ať mu dám,

Já se jenom podivil a nahlas rozesmál!


synáček
17. 08. 2004
Dát tip
Ta druhá sloka je moc hezká...T*

Skunny
16. 08. 2004
Dát tip
Ten refrén neni blbej, ale ty sloky... No už jsem viděl i horší... No ale i lepší... Tyhle texty to je moje, já o chlastu píšu hodně a rád, protože v takový kapele (jako např. Tlustá Berta) hraju. Ale jak říkám ten refrén neni blbej, ty sloky bych ale nasal jinak, tohle je moc jednoduchý... Možná tak po desátym...

sk8ergirl
01. 08. 2004
Dát tip
Malinko, ale opravdu jenom malinkato mi to připomnělo text písničky od Kabátu - "Starej bar"... A jinak...no je to takový nenáročný...nevím estli hit, ale slušná odrhovačka by z toho byla určitě :-)

to "hitovka" je úmyslně v uvozovkách! páč tady se filozofie hledat nedá...

Litochowitz
29. 07. 2004
Dát tip
...prochlastených?....nemá být prochlastaných?....písnička je moc krátká.............klub..

racky
29. 07. 2004
Dát tip
fujtajbleu! ale harlej by možná bral. tak nevím, jestli to mám pochválit jako trefu do stylu nebo prostě zahodit. ale proč se trefovat jenom tak do stylu? za prachy... to by byla jiná...

(G)eorge
28. 07. 2004
Dát tip
nenáročná možná... ale hitovka...? (G)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru