Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reklama do života

17. 06. 1999
2
0
2299
Autor
novacek

Poštovní schránka těhotná letáky všeho druhu - nejlépe na křídovém papíře - prodám koupím nabízím hledám psa, stůl ženu či dítě auto a kolo dům nebo byt zavolej mi do klubu Foot step v kině je plno zvu tě na pivo slevy na koberce rozvoz zdarma výprodej stromků zn. rychlé jednání - o slušnosti se taktně mlčí - Family frost ti zmrazí úsměv A proč vlastně? Papíru je přece dost...
Poseidon
10. 11. 2002
Dát tip
je to zvláštní a zmateně krásné...máš bod :o)

Buddha
08. 11. 2002
Dát tip
Kruci, zase samá pravda. Za kritiku týhle ohavnosti zaručenej TIP.

Silvinka
24. 04. 2000
Dát tip
Rozhodne sa podarilo. :o)

snoopy
10. 07. 1999
Dát tip
nějaká reklama ale potřeba je.. a navíc, někteří lidé z ní žijí, třebaže jen tak tak..

B.Ezejmenij
23. 06. 1999
Dát tip
Lidske hlavy
těhotne letáky
všeho druhu
nejlépe na křídovém papíře -
Touzim
Nedam
Neverim
Nevidim
Reklama na hnus
ZMrazi nam zavity
...
uz brzo si budem reklamy MYSLET

Trpaslík
23. 06. 1999
Dát tip
jo jo no hlavně abysme měli býlí košile

slavek
20. 06. 1999
Dát tip
co je dobré a co špatné, kdo to může posoudit?
Nezbývá než od Vit... polívku si uvařit..

Gity
17. 06. 1999
Dát tip
To je to co mě štve - i má poštovní schránka je pořád těhotná těmahle věcma, ještě že mám mail...

novacek
17. 06. 1999
Dát tip
Tobě chodí reklama mailem? Teda zírám a obdivuju, jak to děláš? Ale radši mi to ani neříkej, nebo budu mít zareklamovanej i počítač.

Gity
17. 06. 1999
Dát tip
Reklama té patří poštovní schránka - mojemu mailu ta pošta co potěší...

Jákob
17. 06. 1999
Dát tip
Taky jedna z věcí, která mne děsně štve

Print
17. 06. 1999
Dát tip
Nováčku, tohle je myslím tady první hozená básnička, že?? A povedla se ti! Moc!!!:-)) Už nejsi nováček!:-))))

ViNiL
17. 06. 1999
Dát tip
Správně! Po takovémhle výkonu si zasloužíš novou přezdívku. Třeba Staráček :{

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru