Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přetvářka

05. 08. 2004
1
0
839
Autor
Jeronimmo

K čemu prolog. Všichni ji známe moc dobře.

Všichni ji cití a přesto je skrytá.

Dotýká se nás, přesto ji necítíme.

Je nehmotná, přesto její rány bolí.

Čím víc je pro nás neviditelná tím víc jsou její rány silnější.


PetrRomeo2
18. 08. 2004
Dát tip
Jo to maš pravdu to ano nekdy je moc težke dneska poznat kdo se na nas kouka tak a nebo tak.

Jeronimmo
08. 08. 2004
Dát tip
V první větě jsem použil slovo cítit v duševním smyslu. V té druhé v trochu fyzičtějším duchu.... :) skrytý vs. neviditelný....hmmm jo asi vim jak to myslíš....hmmmm souhlasím :)

chicoria
06. 08. 2004
Dát tip
tak tak, o přetvářce bych mohla napsat romány, ale neumím to, takže ti dám tip

Lutcinka
06. 08. 2004
Dát tip
Podle me je to jedna z nejhnusnejsich veci na svete (myslim tu pretvarku).. Proc v prvni vete pises, ze ji citime a v druhym, ze ji necitime? Ja vim, ze to tak vetsinou byva, ze ji clovek jednou viciti, podruhy ne, ale tady to pusobi zmatene....Myslis, ze je rozdil mezi skrytym a neviditelnym? Rekla bych, ze skryty je min omluvitelny, nez neviditelny.

Fouckault
05. 08. 2004
Dát tip
pravdu díš ..

bohus
05. 08. 2004
Dát tip
nuž...som pokrytecký muž; mám teda právo písať hlbšiu kritiku? poviem: máš postreh.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru