Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kýč

08. 08. 2004
1
0
914
Autor
Jeronimmo

Ještě, že ho máme.

bílé stádo mustangů, červánky, úsilí vietnamských obchodníků, krajkovaný závoj nevěsty, nepříjemné slečny které právě zakoupily nejnovější fialovočernou sukýnku ve značkovém zařízení ve středu Václavského náměstí, technobásník zvaný "debil" Karlův most právě míjející devadesátikilometrovou rychlostí ve svém novém bavoru se zakaleným bočním sklem,mladý elektrotechnik a jeho ledvinka s nepřeberným množstvím obvodů a pájek, ortodoxní fanoušci české populární scény,Ošetřovatelka dojnic Marie Radolská a její nový prostředek k nápravě zad...

OJJJJ celý svět je ho plný.

Avšak mám nápad. Pojďme se z něho radovat, pozorovat a pořádně ho ňuchňat.
Protože kdyby nebyl byla by tu........nuda :)


Jeronimmo
16. 08. 2004
Dát tip
jo jo to je pravda...vyřiď kamarádovi, že ho mám také rád :)

Zbyhoň
15. 08. 2004
Dát tip
Napadají mě slova kamaráda: Sádrový trpaslík je něco jiného. Zatímco každý ostatní kýč se snaží maskovat za umění nebo za potřebu, trpaslík se honosí vlastní kýčovitostí, je hrd na to, že je kýčem. Proto ho mám rád, tedy trpaslíka. A kamaráda samozřejmě taky.

Ano, kýč je hoden obdivu a tato "úvaha" by byla hodna hloubky. Zdar.

Kimísek
08. 08. 2004
Dát tip
:-D* Máš asi pravdu....byla by tu nuda.

Fouckault
08. 08. 2004
Dát tip
Díky kýči dokážeme vymezit krásu.... dík za něj :-)

chrust: to vysvetluj ludom co robia velke umenie ;)

alibista ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru