Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenávist

12. 08. 2004
0
0
647
Autor
Trina

Znám jedno jméno, které mi rozrývá srdce, když je nìdo vysloví.

To jméno jsem mìla ráda,ale ono jméno je jen zbabìlec, pøevleèen za rytíøe v lesklé zbroji.

Tohoto rytíøe jsem mohla milovat, ale cosi se vmísilo mezi mne a mého rytíøe.

Byla to nenávist,která rozrývá mé srdce.je to nenávist,které vadí zvuk eho hlasu.Je to nenávist,která mne užírá zevnitø a je to on,kdo tu nenávist pùsobí...


marcela
15. 08. 2004
Dát tip
Viem, co myslis, zazila som to, ale ta laska aj tak nakoniec prevazila.

Desiré
14. 08. 2004
Dát tip
Až budeš někoho milovat a nakonec ti zbudou jen prázdné ruce způsobené bezohledností, tak už budeš vědět ..

Aussigman
12. 08. 2004
Dát tip
Vzal bych to šířeji.. Možná proto, že v tuhle chvíli tenhle pocit chápu.. Těch pocitů nenávisti se v člověku mísí v podobných stavech mnohem víc..

Desiré
12. 08. 2004
Dát tip
Taky vím, co je to taková nenávist ... bolí. A nejhorší je, že toho člověka většinou sice velmi nenávidíme, ale zároveň i milujeme. Ironie ...

marcela
12. 08. 2004
Dát tip
Desiré neviem, ale nikdy som necitila lasku a nenavist zaroven. Bud jedno alebo druhe.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru