Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bajky :)

13. 08. 2004
11
0
3977

Přichystal jsem pro Vás pár mých krátkých bajek. Původně jsem si je chtěl nechat pro sebe, ale na radu jednoho děvčete:) je dávám do pléna:) Je to jenom část takže kdyby jste chtěli tak další a nejen ty moje jsou tady www.nevermore.wz.cz to jest na stránce naší stylové planetární kapely Nevermore ( malá reklamka nikdy neuškodí:)v tzv. Bajkonoru a současně bych chtěl říct, že jestli někoho mé bajky inspirují ať je sem klidně dá. Bajky jsou myslím hodně opomíjené. Chtělo by Ezopovo, La Fontainovo a Olbrachtovo téma trošku rozšířit o nová tématíčka ( viz moje pokusy:). Ale teď dost keců a hurá na baječky ...

Bilanční
Stará kavka sedí v depresi,
pod sebou bílé útesy.
Ví, že nemá glanc,
není Kafka Franz.

Vesmírná

Laika ve své raketě,
sní o mastné kotletě.
Je to mírně blázen,
věří v návrat na zem.

 

Dikobrazí
Mlčenlivý dikobraz,
nachlastal se pod obraz.
Mlčí jako pěna,
utekla mu žena...

Vtipná
Starý slepý krtek
zapíjí svůj smutek.
Na jedné slunné mýtince
někdo rozdupal mu krtince.

 

Lovecká
Do kraje velkých slev,
zatoulal se lev.
Nalákán byl na ceny,
teď je chudák chycený.



Sexuální
Na tučnáka padl splín,
chtěl by sex, nemá s kým.
Potřebuje láskou doping,
zaslzel si celý smoking.

 

Prohibiční
V úlu čilá prohibice,
řekla lihu nikdy více.
Dál však malá včela činu
z medu dělá medovinu.

 


Marty73
11. 05. 2005
Dát tip
moc pěkný a (v)tipný.

dahiba
14. 01. 2005
Dát tip
já si vždycky myslela, že bajka má mít nějaké ponaučení. ale jinak je to pekný)

Elyanne
14. 11. 2004
Dát tip
Hehe, fajn :)

Pisces
09. 10. 2004
Dát tip
Jojo, skvělé :) T****

Seregil
24. 08. 2004
Dát tip
Parádní....

Noe1
24. 08. 2004
Dát tip
:-) *t a něco o hadech by nebylo na skladě?????

gabio
14. 08. 2004
Dát tip
Asi dvě se mi nelíbily ale za ty ostatní t (čím víc tipů máš, tím víc tě lidi čtou:) )

marcela
14. 08. 2004
Dát tip
:-) vycarilo usmev t*

Děkuji Gabio a Marcelo a vlastně všem za tip. To gabia: keré dvě:?) To marcelo: rád vyčaruji kromě úsměvu i bílého králíka:)

uuuuzasne..akorat sem dostala chut na medovinu:*)))))))nejnej mi prijde...kafka dikobraz tucnak a vcelka:*)))))))))T*

dík ... příšte zkusim poskládat nějakou o hrochovi :) takovou na skladě ještě nemám:) kosmonaut

tak to uz se tesim..az se povede ocekavam avi:*))))))))))))))))

Milí hrošíku, aby si věděla, že také plním slovo (jako ty:) tak tady je krátká bajka stylová a hlavní hrdina je nám důvěrně známý hroch:) Vymyslel jsem to předchvílí v šalině a hned zatepla to dávám sem: Těhotenská Hroch se chystá na ples, sundá z okna závěs. Však jeho radost odezní ... je v té hadř obézní. No na Prohibiční a ostatní zatím nemá:), ale budu ještě přemýšlet a nějakou napíšu ... a dám vědět. Zatím se měj hezky. P.S. :Ten Bufet V jsem opravil :)

zvedavec
13. 08. 2004
Dát tip
:-)

Řízkovatý... dávám velkej řízek (tip klub a avízko)

prima, co takhle zhudebnit ;-)

vesuvanka
13. 08. 2004
Dát tip
Pěkné vzkříšení tohoto druhu poezie..... díky a tip

Tohle byla taková má zábavička ty rýmovánky ... trocha osvěžení:) Příště zas přispěji nějakou poezií ... nebo spíš poeziiním textem ve stylu Polárních kruhů a Bufetu V. Jinak Modrý Portugale na zhudebnění "bajek" nepomýšlím:) ... leda to narvat do Bohemian Rapsody ... to by mohla být odpovídající muzika :)))))))) děkuji za zprávy:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru