Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déšť

15. 08. 2004
3
0
1291

chtel bych k tomu neco dodat.tohle je ma druha basen.ale je urcena pro jendu vosobu pro kterou to bylo urceno.mozna se vam tam neco nebude zda nebo nesedet ale vse to ma realny vyznam.mno snad se vam to bude libit..jo a setrte me :-) jo a jeste tato basen byla slozena za hudebniho doprovodu Evanescence a prselo no :-)

Padají kapky vody,

Padají na zem.

Vypadají jako letní plody

Působí to jako sen.

 

Tráva je mokrá a zelená

Voda stéká po listech

Noc je zahalena

Strach se rodí v lidech.

 

Prší prší pořád dál

Nikdo se před ním neschoval.

Ve tmě déšť nevidíš

Jenom kapky ucítíš.

 


diky... pišta_neco :-) : to si..ta veta je pekne skomolena.. :-)) to je schvalne.

leinka
25. 08. 2004
Dát tip
je to milé:)*t

diky :o)

Kačík
24. 08. 2004
Dát tip
je to dobrý................................................ *t

"je urcena pro jendu vosobu pro kterou to bylo urceno"... To mě vcelku překvapilo, tahle věta. A pak už jsem z překvapení nevyšel... P.S. JiKo: Já zase čet "setřete mě" :))

prvni tri basne sou venovany..ale i tak ta kritika muze bejt no.. :-) ta posledni ta tu jeste neni ale bude casem (za 2 dny) je uz nevenovana :-))

Herda
16. 08. 2004
Dát tip
paráda.. dávám Herdu :-) čili tipec .*

jee..tak diky :-)

JiKo
15. 08. 2004
Dát tip
v tom prologu jsem díky bezdiakritiky četl napoprvé "neserte mě" :-)

Dero
15. 08. 2004
Dát tip
Šetřte mě x autor stojí o hlubší kritiku? Ale no tak, na to nehrajeme. :o) Když je věnovaná, tak nebudu rýpat.

Jony
15. 08. 2004
Dát tip
Já bych si rýpnul, ale zrovna nemam při ruce klacík a prstem se mi nechce.. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru