Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lecitelka I

18. 08. 2004
0
0
2236
Autor
petr(angel)
johanne
10. 09. 2004
Dát tip
jo, fajn, díky za dovysvětlení, ta skalní římsa - to byla prostě náhlá reakce, napadlo mě římsa? snad okenní, ale na skále? nejsem si tím jistá, takže jsem to jen tak zmínila avízka klidně pošli, budu tě sledovat :) a btw, nemyslím, že vymyslet zápletku - tedy opravdu dobrou, neotřelou zápletku, je zas tak jednoduché ;); popisy jsou samozřejmě taky důležité, ale musí se to prostě umět, aby nebyly moc roztahaný, a zároveň, aby řekly všechno, co autor chtěl říct...

petr(angel)
09. 09. 2004
Dát tip
pro Johanne od petr(angel): díky za kritiky k těm věcičkám (čaroděj, Jaheira, Léčitelka) Šlo o první pokusy, od kterých si neslibuji vypravění příběhu se silnou pointou (s tím nemám problémy), ale spise mi šlo o popisy, charakteristiky a celkové "věci kolem" (je jednoduché vymyslet zápletku, i vedlejší příběhy, které ji okoření, ale mám problém s popisy postav(aby nebyly nemastné neslané), popisy krajiny či akcí (tak aby nebyly vytržením z děje, ale jenom jakýmsi odlehčením od napětí) a ostatními drobnostmi, bez kterých se sebekratší povídka neobejde. Díky za kritiky: beru si z nich hlavně výtku o vyprávění v přítomném čase a míchání časů jako takových do sebe (+ samozřejmě popisy, ať už šlo o souboje, nebo okolí+úvody, pro které mám svůj důvod) Až se mi podaří dopsat to co mám rozpracované teď, tak ti pošlu avizo: určitě poznáš změnu k lepšímu. ahoj, Petr

petr(angel)
09. 09. 2004
Dát tip
jen tak mimochodem: ad: "dostal jsem už hůř" dostal=dostal na zadek, tedy když se posadí, tak dává na jevo, že se mu sedí pohodlně a Caille si nemusí nic vyčítat ad: "římsa" skalní římsa je prostě výstupek na kolmé stěně(Jak tomu říkáš ty?) Stejně ale děkuji za kritiky ke všem dílkům:-D

johanne
30. 08. 2004
Dát tip
"Caille, neplač. To nic není. Dostal jsem už hůř." Na důkaz svých slov se pohodlně usadí - ??? na důkaz svých slov se posadí?! tohle asi nechápu "Wulf, jako pravý válečník, se ihned spustil přes útes, že vlčka zachrání. Jakmile se však dostal na úzkou římsu" římsy na útesu :o??? jinak - příběh tak trochu nemastný neslaný, vlastně tady o nic nejde, jako rozjezd to však zas tak špatný není... takže uvidíme :)

petr(angel)
23. 08. 2004
Dát tip
ok, me ani tak uplne neslo o kritiky, jako spise o adresu, kde je odkaz na ty moje stranky (sam mam problem si zapamatovat cestu:-D a kdyz ji mam nekomu vysvetlit...inu...) ad uvod: mozna to nekdy casem predelam. Ted mi jde spis o to, nejak vytvorit smysluplny svet, a historii jednotlivych postav. Mozna nakonec vubec tyto zacatky ve finalni verzi (at uz bude jakakoliv) nebudou nebo budou podany uplne jinak. Jak se rika, cviceni dela mistry. Kazdy musime nejak zacit a postupne se vypracovat k rozumnemu slohu. Mam neco nacteno, teorii mam taky zvladnutou, ale presto se mi povidky zatim nedari tak jak bych je chtel. zaverem: diky za zpravu, az budu psat dalsi dily, pokusim se ridit podle tve rady a zacatek nejak upravim do smysluplnejsi podoby (i kdyz zacit bez uvodu mi taky nesedi...uvidim, mozna se nekde inspiruji:-D)

Arienalia
20. 08. 2004
Dát tip
Nemůžu si pomoct, ale prostě se mi nelíbí ten úvod "Děj se odehrává....." Možná je to moje chyba, ale prostě mi to tam nesedí.. Jinak.. povídky.. nu.. co naplat.. nikdo ti je nekritizuje, protože vidí odkaz a než aby si na něj zašel, raději jde dál. Zkus to jako my všichni, půjde to líp, uvidíš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru