Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ticho a přece hluk

17. 08. 2004
1
0
1002
Autor
imiat

 

Ticho nezakryje hluk,

který se pod stolem skrývá,

kde paměť se pomalu dívá

jak jede vlak.

 

Snaží se ho dostihnout,

necouvá,

ani nedoufá,

snaží se prominout,

pomalu se utiší

a nastane klid,

nestálý klid.

 


Andulka
18. 08. 2004
Dát tip
Koukam, ze si tu nova mezi Pismaky. A tak te vitam...:-))...Podle me je titulek moc dlouhy na tak kratkou basen. Podle me by titulek mel byt kratky, vystizny a napadity. Tenhle titulek takovy neni.....a ja to zminuji jenom proto, az budes vymyslet nejaky novy titulek u nove basne....aby sis s tim treba dala vice prace...:-) Basen....o cem to vlastne je....vis..jednak bych se krecovite nedrzela rymu....a kdyz uz...musis si s tim vic pohrat...klid/klid...a pak logika. Nejdriv mi tvrdis, ze ticho nezakryje hluk a na konci basne zase ze nastane klid. Navic to zduraznis tim, ze ten hluk je nestaly...a ja se priznam...v zivote jsem nevidela hluk staly ani nestaly....takze vubec nevim co si pod tim mam predstavit. VIs, trosku se zlobis na Pismaky, ze ti tu nic nepisou. ALe mozna proto, ze si tu nova, tak nejchteji napsat neco negativniho, aby te neodradili. Vis. Tak jsou mozna zticha a cekaji na dalsi tvoje dilka, az napises neco, cemu budou rozumnet a co se jim bude libit, aby te mohli pochvalit...:-) Ja jen doufam, ze jsem ti odpovedela na tve otazky...:-) Vis, oni nase prvni basnicky vetsinou za nic moc nestoji....Konkretne u me, ani ty posledni ne. A tak ti preju, aby ses rozepsala, nasla svoji parketu....a svoje ctenare a aby si psala lip a lip a aby se ti tu libilo...:-)

Brkoslav
17. 08. 2004
Dát tip
Pěkná báseň, jen na konci bych zrušil poslední řádek. Líbí se mi ten námět.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru