Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak vznikla mandelinka bramborová

17. 08. 2004
5
0
2086
Autor
Tygřík

Jak vznikla mandelinka bramborová

 

   Byl jednou jeden černý brouk. Neměl žádné vědecké ani jiné jméno. Ten brouk vypadal prostě jako hovnivál. Se svou maminkou šel jednou kvůli mandlím do nemocnice. Všechny mu vytrhli. Když byl potom ve škole, všichni se mu tam posmívali a začali mu říkat mandelinka.

   Jednou šel kolem broučí školy jeden vědec a slyšel, jak tomu nebohému broukovi říkají mandelinko. Chytil ho, ale brouk chtěl maminku. Tak chytil i jeho maminku. Potom jim natřel na záda žluté proužky, aby je jiní vědci odlišili.

  Chtěl vědět, co mají rádi, tak jim dal bramboru. Hned jim začala chutnat a tak poslal žádost o patent na nový objev. Mandelinku bramborovou.


ondrech
16. 10. 2004
Dát tip
torchu přepracovat a dobrý. Zkus se podívat na moje dílo Slunéčko sedmitečné - tam mám taky vlastní teorii na to, jak vznikly mandelinky...D

Beepee
26. 08. 2004
Dát tip
ignoruj letouna, je to kůň a je to moc pěkné dílko, bezva nápad :) *

Tygřík
19. 08. 2004
Dát tip
To je vymyšlená povídka,tak co!!!!!!!!!:-(

To jako si myslíš, že to beru jako skutečnost? Seš mák. Zkus napsat povídku (pohádku) na téma: Jak vzniklo hovno. Jak vznikl hajzlpapír. Jak vznikl záchod. atd.

Dr_Lecter
18. 08. 2004
Dát tip
ptákovina, ale co...

Pořádná krávovina, raději se uč, ať nejsi blbej.

Kimísek
18. 08. 2004
Dát tip
Hele děvče, jaktože si mi ani neposlala avi, abych věděla, že se mnou aspoň někdo souhlasí ? :o)

Kimísek
17. 08. 2004
Dát tip
Mnooo...šlo by to asi udělat lepčeji, ale nápad to není špatný .o)

děvče
17. 08. 2004
Dát tip
souhalsíms Kimískem....ten nápad se dobrý..:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru