Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lena

18. 08. 2004
1
1
999
Autor
a_rwen

Milujem Ta! Chcem Ta! Ziadnu inu. Ak nezdielas somnou tento pocit, napis mi nieco kvoli comu Ta nebudem chciet vidiet aspon tyzden...


 


Po tele sa jej rozlial adrenalin a sposobil, ze je oci skoro vyskocili z jamiek. Musela si rukou zakryt usta aby zakryla ten cierny tunel cez ktory by sa vydral vykrik. Sedela na prednaske a teraz neveriaco zizala na mobil.


V Leninom zivotopise v kolonke "Co Vas charakterizuje" by mohlo byt kludne dopisane : 1 sprava prijata. Moznosti: Citaj teraz...


Povodca soku bol Martin. Poznali sa kratko, ale intenzivne. Dalsi muz v jej zivote. Spoznali sa na sluzobnej ceste v Prahe. Pri spomienke na neho si vybavila hlboke modre oci a plne pery. A este klud ktory z jeho bytosti salal. Mala rada jeho pritomnost a sex s nim, ale nechybal jej. Aj ked zo zaciatku nic nedal najavo, citila, ze pride okamih konfrontacie citov. Jeho.


Lena nesikovne stlacala tlacitka na malej umelohmotnej skatulke. Prsty ju nepocuvali.


M a s    p r a v d u    n e c i t i m    k    T e b e       t o     c o    T y     k u      m n e.    O s t a n m e           t a k     a k o       s m e .    P r i      s k v e l o m      s e x e    a      d o b r o m     j e d l e.


Moznosti...  Poslat...  Sprava odoslana...


 


Zahniezdila sa podvedome na stolicke ked si uvedomila ze ju s nim spaja iba sex a jedlo. Nie IBA. Az DVE veci.


Odradzalo ju, ze bol rozvedeny. Haluska v hlave. 30 rocna zena, k svetu, spokojna s platom, pracovnym zaradenim a aj so sefom, studujuca vysoku skolu plus kopec priatelov a takzvanych priatelov. To je ona. A vybera si. Na koho caka? Dokedy? Rovesnici su rozchytani a k mani su zufalci. Su tu este muzi po dlhorocnych vztahoch.  A hrozienka ako ich ona nazyva. Slobodni, neobjaveni a preto vzacni. Pre zeny po tridsiatke. Aj pre Lenu.


Paci sa jej Dusan. Bol vsak uz objaveny. Priatelkou. Lena vsak predsa dufa, ze sa s tou osobou z nejakeho dovodu rozide, pride za nou a daju sa dokopy so vsetkym co k tomu patri. S jeho vonou, uprimnym pohladom a plesinkou ktora jej vobec neprekaza. Bude ju pohladzat a zboznovat.


Prednaska ju vobec nezaujimala. Tvarila sa, ze pocuva, no pohlad sa menil na zasneny.


 


Realita je aj to, ze sa jej dnes nechce na stretnutie s Janom. Bude ju zas obchytavat a tlacit jej jazyk do ust pri rozlucke v trolejbuse? Premyslala ci ist. Premyslala ci poslat sms Martinovi a stretnut to modre more v jeho ociach. Ta sms vsak meni situaciu. Uz sa nevie spravat tak ako predtym. City zavazuju. Laska to je lutost a strach. 


Prednaska skoncila a ona si cestou domov v preplnenej elektricke uvedomila, ze jej chyba Karol. Nielen tym, ze ju vozieval do ich hniezdocka lasky a nezhod jeho sluzobnym autom.


Pocit zaznieval zmiesany s melancholiou - kdesi zdialky. Realita bola aj to, ze su uz nejaky cas rozideni, no ona sa v myslienkach k nemu vracia. Naozaj je to v nenavratne? Odkialsi prisla odpoved. Uvedomila si, ze sa lutuje a straca cas nad tym, co Karol uz neriesi.


Nechce to, co sa jej ponuka. Chce to, co nema a nosi v podvedomi.


Vosla do bytu. Predsienou sa niesla vona osviezovaca. Sice umela, ale prijemna. Kabelka sa jej zosmykla z ramena na zem, ale nedbala na to. Odkopla lodicky kazdu do ineho kuta a zvalila sa na pohovku v obyvacke.  


Spomenula si na Jana. Ze by bolo potrebne dat mu vediet co s vecerom a nenechat ho cakat na odpoved. Nema to rad. Ma rad ked sa zeny spravaju tak ako chce on.


Na perach pocitila imaginarnu chut po vine. Vstala a istym krokom zamierila ku chladnicke kde v tretom priecinku zhora lezal vychladeny Cabernet Savignon. Z policky vybrala bruseny pohar na vino a opat s ulavou klesla na pohovku. Naliala. Dnes si da drink ale... Sama so sebou.


1 názor

Andulka
18. 08. 2004
Dát tip
Nejsem si jista, jestli bych nazvala rozkosna usta rozkosnej hlavnej hrdinky "ten cierny tunel cez ktory by sa vydral vykrik". :-))) Kdyby ti bylo 17, tak to beru.....ale je ti pres 26 a na to to je prilis plytke, prilis povrchni. Me je uplne jedno, jestli si hlavni hrdinka da vino sama....a ze ma sex a dobry jidlo s nekym koho nemiluje....a ze miluje nekoho jinyho...ale... Rikam ti to uprimne jako ctenar.....a duvod proc ti to rikam je. Psat umis. Ctive, mile......takze se te snazim jako autorku trochu dokopat....aby si se otevrela....aby ty povidky byli uprimny...na nic si nehraly....aby z tvych hrdinu bylo neco citit....bolest, radost, beznadej, touha.....vis co myslim...:-). Tak ti drzim palce a vitej mezi nami..:-)

StvN
18. 08. 2004
Dát tip
U takovýchto povídek nikdy nechápu, co autorku pudí k tomu, aby je psala. Jsou naprosto k ničemu. Možná si chceš mastit ego, nevím, ale vyjmenovat seznam mužů a jejich kvalit a pak zabrousit do úvahy o lásce, když o lásce se neuvažuje, to je na hlavu postavené. A není to upřímné, jak říká Andulka. Nakonec pointa moderní emancipované ženy. Než psát tohle, radši nic.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru