Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak prečo?

18. 08. 2004
0
0
825
Autor
marmari

Dnes som sa vratila po dvoch tyzdnoch z hor.Brigadujem tam na horskej chate...Je tu clovek,ktory by mi vysvetlil neskutocnu povahu turistu?Je v horach turista ktory je Clovekom?Ja som nestretla za tento cas.Preco musim dookola ich upozornovat,ze sa smeti hadzu do kosa a nie na zem?To je normalne?Preco taki ludia chodia do hor?Preco su drzi a slepi?Som si vzdy myslela,ze ludia chodia do hor aby zazili kusok ticha...no uz viem,ze tam chodia robit bordel.A vy par vynimiek,vas mam skutocne rada-to su ludia starsi a naozaj turisti.Mladi studenti by chodit ani nemuseli,vacsinou je to same:ty kokso, a hviakanie rozsantenych mladikov citiacich uzasnu slobodu ked mozu sa opit-a potom od nich rano nachadzam v trave zvysky flias,cigariet,konzerv.

Vcera,posledny den na chate, po vystupe jednej turistky(nepacilo sa jej mieso na spanie ktoere som jej ukazala,lebo ze ona musi spat sama-mala som snad ostatnym povedat nech spia von?)som sa rozplakala,uz to tam nevladzem,niektori(vacsina)turisti su jednoducho asi dost hlupi.Uz nepojdem robit tam,po 4 rokoch nechcem to vidiet.Teraz sa idem stat turistkou,idem sa tulat po horach,budem srat na chodniky a zasadne pri prameni studni,na zachode vzdy necham obstatu dosku,pripadne nesplachnem,konzervy hodim do kosodreviny,opijem sa,nikde si nic nekupim,lebo musim setrit-to vsak neznemena aby som nemohla vyuzivat teplo chaty a jest tam moju chutnu cinsku polievku-preco sa ten chatar tak na mna pozera?Smeti nechavam kde sa da-v batohu to tazi.Ved su to iba hory! a idem skumat,ze ci ozaj sa da spravat tak ako sa dnes turisti spravaju...ze ci je to vobec mozne...sme horsi ako tie zvieratka.Tie si vazia...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru