Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Baculiky bác

27. 09. 2000
2
0
1711
Autor
3Kolik

Tohle je můj poslední pokus. Takřka uvažuju, že bych si nějaké pořídila.

Baculiky baculi, uděláme bobešek. Zadelinku vyšpulí, jako tady krtešek. Baculiky baculi, to je ale eání. Neštrkat do papuli. Tohle není papání! Baculiky BÁCuli... To sme ale eaný. Vedle sme si hačnuli... Honem umejt do vany!
Yeziiinka
11. 12. 2001
Dát tip
*

Krel
15. 10. 2001
Dát tip
wauuuuuuééééééííííííchtttttt.... jsem z toho naměko...smrk:-))

Semipalakva
06. 10. 2001
Dát tip
hhhhááááhhíhíhíhíhí hahahhehhehehehehehehhehehehh hihih:-)))

jorel
15. 12. 2000
Dát tip
bummmmmmmmmmmmmmmmmmMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!

3Kolik
20. 10. 2000
Dát tip
Také to zatím není nic pro mne. Mějte se tu krásně. Nic jiného už v šuplíku nemám. Bylo to tu moc hezké. Možná zase někdy nashledanou.

PS
20. 10. 2000
Dát tip
Děkujeme, snad se tu mít budeme. Ajestli Tě ještě něco napadne, dej to sem, tohleto opravdu vyvolá úsměv - ta pravá blbůstka. :o)

Lee
11. 10. 2000
Dát tip
tohle nemůžu... utvrzena synem mé sestry a dcerou své matky ve svém náhledu na děti (jsou úžasné... dokud se dají někomu vrátit) se oklepávám hrůzou nad šišláním ale jako blbůstka obstojné

PS
03. 10. 2000
Dát tip
eaný... :o)))) Kde jinde najde člověk takové sqělé slovo? :o)

papouch
29. 09. 2000
Dát tip
Moje komora je možná nápaditější, ale tohle je miloučtějšejší :-) je to bez chyby. Těším se na Tvý další.

Merle
27. 09. 2000
Dát tip
ty tvoje předchozí se mi líbily víc... ale není to úplně zlý :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru