Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Unnamed

19. 08. 2004
0
0
1639

Poslední vzpomínka na divadlo

& střepy z rozbité sklenice.

Drogy& chlast & sex

Hledámne cestu

Temnou nocí.

                         Ztratili jsme se.

Usměvavá žirafa,

Sjetý vlk.

Víno teče proudem.

                              Ne víno, krev.

                                     Naše krev.

Listy třešní 

                     ve větru

Padlý strom

& mrtvá kráva.

Vidím skrze

                   kamennou zeď.

 

Rozkvět & pád.

Shnilý sýr.

Bublinky stoupající

                                  ke dnu.

Zkažený dech 

                        ve skleničce.

Dítě sedící na záchodě

                                       vrčí.

Matka ždímající lahev šampusu.


Martyk
20. 08. 2004
Dát tip
Ale vůbec to nejsou jen nesouvislé výkřiky. Připadá mi daleko lepší psát tímto způsobem, než se nenechat zbytečně spoutávat vázaným rýmem a snahou o prvoplánové poselství. Myslím, že je to správná cesta, ale ještě není u konce. To "pouto" mezi obrazy a metaforami určitě jednou přijde samo. Sjetý vlk, ztracený se svou vzpomínkou na divadlo, nadějné vyhlídky přes mrtvolu padlého dobytka zkrz kamennou zeď... to není vůbec špatné.

noeran
19. 08. 2004
Dát tip
je to... zajímavý... ... pořádalas večírek?

Zbora
19. 08. 2004
Dát tip
Působí na mě moc tvrdě, bezpocitově, jsou tam zajímavé obraty, ale vyprchají dřív než dočtu do konce, protože mezi mimi necítím žádné pouto, jsou jen tak rozházené. I když jako celek to jakž takž smysl dává, nic mi po ní nezůstalo. Ale jsem přesvědčen, že se většině čtenářů bude moc líbit.

StvN
19. 08. 2004
Dát tip
Jenom nesouvislé výkřiky. Ještě z toho nějakým kouzlem učinit celek.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru