Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stoužení na prvou

19. 08. 2004
6
0
4245
Autor
Kratas

Stoužení na prvou

 

Stoužení svázené stuhou

a těsně blíž

s doteky v očích,

              duhou,

               chtíč.

Souznění pod šaty

jak pod listem slunečnic

  s chutí, vůní

            hebkých vlasů.

Schoulení v zajetí

stékajících kapek

po kůži

    v objetí

              milování.

Spleteni poprvé

v korunách rukou,

              polibků

sklouzávajících stále níž.


Blasterka
30. 09. 2004
Dát tip
ahoj, pěkná básnička! ;o)

Print
14. 09. 2004
Dát tip
***!

StvN
30. 08. 2004
Dát tip
To je pak těžký. Samozřejmě za poesii můžeš vydávat i reklamní slogan.

Kratas
30. 08. 2004
Dát tip
StvN: Schvalně jsem tohle rozebíral s různými známými. Jsou to lidé, kteří mají s literaturou hodně společného a nebo i s filozfií a podobně. Všichni mi na otázku, zdali musí být basnička melodická odpověděli, že vůbec nemusí. Tudíž si stále myslím, že básnička melidická být nemusía oni mi to jenom potvrdili. Nelze kategorizovat, protože právě i reklamní slogan může být melodický a pak je to básnička??

StvN
30. 08. 2004
Dát tip
Kde jsem napsal, že co je melodicé, je báseň? Jinak si mysli, co sám chceš. Je to jedno. Vždycky se najde někdo, kdo bude z cákance dělat umění. Někdo cáká barvu, jiný slova.

Kratas
21. 08. 2004
Dát tip
StvN: Tak to si rozhodně nemyslím, že básnička musí být melodická.

timidity
20. 08. 2004
Dát tip
Připadá mi to moc šroubované, se snahou o zajímavost. I když pocity v tom jsou a dá se to chytit za pačesy, něco mi v tom chybí. A to slovo stoužení, hmmm, nevím...

Noe1
20. 08. 2004
Dát tip
Zajímavé, jak rozporuplné reakce jsou na stoužení ... pořád mi to pžipadá jako hezká slovní hříčka s mnoha významy.

Kratas
20. 08. 2004
Dát tip
Noe1: mě se stoužení taky líbí a proto jsem jej použil a když se to někomu nelíbí, tak jeho Svěc ;-). sTy sfiluto sže sbys sv stom snašel sten spravy sssssssssmysl. Rhea, Zbora, Eilil, kouzelná_květinka: Děkuji, těší mě, že se Vám líbí kassiope: že by chybělo vyvrcholení :-)) StvN: a to by v každé básničce měla být melodie? timidity:ouou za pačesy, to by bolelo. Stoužení zas já vím ;-)

timidity
20. 08. 2004
Dát tip
Nebudu nikoho chytat za pačesy, žádný strach... a s tou melodičností - já to cítím tak, že v básni má být nějaký rytmus. Báseň je pro mne hudba slov. Pravděpodobně nemusí být vždy, nevím, jistě se najdou příklady...

Rowenna
20. 08. 2004
Dát tip
Stoužení krásné. **********

StvN
20. 08. 2004
Dát tip
Kratas - ovšem, jinak to není básnička, ale nějaká slova. Copak je těžký napsat báseň nemelodickou, bez formy a stylu?

Noe1
20. 08. 2004
Dát tip
Nic sssssssmysssssslného mi není cizí :-))))), nejen jeden ssssmysl, hned několik :-))))

kassiope
20. 08. 2004
Dát tip
Hmmm....třeba :o)

Rhea
20. 08. 2004
Dát tip
mně se právě stoužení líbí

Noe1
19. 08. 2004
Dát tip
Stoužení ... to je nádhera, moc se mi líbí, moc rezonuje s mým rozpoložením a náladou *t

Rhea
19. 08. 2004
Dát tip
:o) jo, moc hezký

kassiope
19. 08. 2004
Dát tip
Nějak tomu něco chybí...nevím :o)

Zbora
19. 08. 2004
Dát tip
Kouzelná

Eilil
19. 08. 2004
Dát tip
okouzlující básnička.. :o)

StvN
19. 08. 2004
Dát tip
Mě se zdá nemelodická a "stoužení" se mi nelíbí.

Je krásná... taková romantická... achich... t!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru