Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neznámá

00. 00. 0000
0
0
1150
Autor
tupoun

Jemné křivky tvého těla V rukou mých se snažím mít Na chvíli jstu proletěla S pocitem chtít žít. Očima proletěla touha Letmý polibek šel zvolna Pak chtíč touhy bezesné Bez plánu spolu letěli jsme Pak ráno z rozkoši probuzení Kdy slast ve výčitky se mění. Kdy nerozumím tvému snění Toužím prosím po rozuzlení.
Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
Hle, našel jsi konečně rýmy, to je dobře ... nicméně Ti nesedí rytmika. A co dodat k obsahu? Raději nic. Pjekný ;o)))

Janis
01. 10. 2000
Dát tip
Pláči s tebou Péto:-) Co naděláš.... A tak možná dál chodíme hlavou proti zdi a stejnak se nám nic krásného nebude zdát,tak jako kdysi...

kafar
30. 09. 2000
Dát tip
Tak mi to nějak připadá, že své verše chrlíš jak na běžícím pásu a nezlob se že to říkám, připadá mi to jako že tomu chybí tak trošku hloubka

Mámalibor
30. 09. 2000
Dát tip
Najdi si jinou ať máš co napráci s rozuzlováním..

tupoun
30. 09. 2000
Dát tip
Pro Kafar. Přecejenom básně už pišu nějaký ten čas. Takže se mi jich pár už nahromadilo. Proto to vypadá, že je chrlim jak na běžicím pásu. Ještě jsem je totiž všechny nezveřejnil.

tupoun
30. 09. 2000
Dát tip
Pro Kafar. Přecejenom básně už pišu nějaký ten čas. Takže se mi jich pár už nahromadilo. Proto to vypadá, že je chrlim jak na běžicím pásu. Ještě jsem je totiž všechny nezveřejnil.

Carodej
30. 09. 2000
Dát tip
Každá ta sloka má úplně jinou stavbu, první je ABAB, druhá velmi ztuha AABB, třetí defacto AAAA...... no..nevím.

PetrViP
30. 09. 2000
Dát tip
Ne, ne, ne! Dneska mě na Písmákovi nic nezaujalo! Já chci něco jinýho!!! bééé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru