Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Symfonie Ydur

Výběr: srha
24. 08. 2004
2
0
1050
Autor
wamp

Souhlasíme s tezí v rámci mezi mezí a mezimezím.

Ancistrus: No..., dneska ta zářivka moc nesvítí, řasa je vláknitá jako by rostla ve sklepě.

Vláknitá řasa: Te pancéř faust zas něco mudruje. Nepokecá, prostě se nezastaví na kafe.

Ancistrus: Je to otrava, pořád sem někdo lije destilku, řasa buji a bují, už se není kam pohnout.
Co pak ten mladý chemik neví, že vláknitou řásu nežeru!

Vláknitá řasa: Mám momentální zástavu srdce, ale není to komu zdělit, mám dojem, že si mě dnes pancéř faut všiml. Obdivoval se mým kadeřům.

Ancistrus: Už mě práce na zahrádce nebaví, zavolám bratranci amurovi, ať přijede nějákým přepadem a vypleje mi to tady. U mladého chemika objednáme každý den davku CO2. To bude, ale soda pokojíček.

Vláknitá řasa: To je nuda. Trochu se zavlním, snad zapůsobím. Už by mu mělo dojít, že mám zájem o sblížení. Takový kontakt na tělo zařídí své potřebné. Pancéř faust dělá, že ho nezajímám a přitom je určitě také pln očekávání jako Já.


Ancistrus: Uf..., to byla vlna asi zajedu okousat čerpadlo. Vláknité řase totiž přijela na návštěvu Cladofora.


Vláknitá řasa: Ty joudo... Cladofora je tady. Ta mrcha, to ona určitě zapusobíla na pancíř faustíčka , aby přehlodal to nebohé akvarijní zařízení. Ta čubička neférová, já ti dám, pěkně se roztáhnu a to teprvá ucítíš.

Ancistrus: Začíná mě to tady pěkně štvát, sežeru všechny řasy co vidím a pak si řeknu mladýmu chemikovi o nítěnky.

Vláknitá řasa: Očaruji ho svým smyslem pro humor. Asi mu povím toto: "Dotýkej se mě, upusť bobek na dno, jen do mě nekousej".

Dodatek: A to je pro dnes vše z našeho akvarijního dramatu, pokračování příště. Prosíme všechny kritické čtenáře, kteří se s tímto úryvkem střetnou, aby se možná co nejobjektivněji vyjádřili - budou spravedlivě odměněni, vylosováni budou tři výherci, kteří obdrží ceny dramaturgického týmu wamp/synema. První výherce obdrží jako bonus, hnedle několik tracků z frooty loopu.
THRoo
31. 10. 2005
Dát tip
Úchvatně úžasné

Blasterka
27. 09. 2004
Dát tip
čističe na tebe! :o)

srha
25. 08. 2004
Dát tip
Tý brďo! To je hustý! Jak to, že to nidko... nadšen! (bez pancéře) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru