Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plzeňské...

29. 09. 2000
3
0
1679
Autor
pauper

Plzeň 9. 7. 1997 Do majestátného tajemství Zní jen tiché vzlykání vdovy & ostře řezané rysy pozůstalé vnučky Prosvítají závojem vlasů & Nepřemýšlí o Naději & Shledání Za třináct let & drtí své srdce V lisu pochybností Plzeň 16. 7. 1997 Mezi prodlužujícími se stíny Probíhá pár jednookých koček Po zahnutém mostě & Městě, kde válka skončila tak nedávno… Pustinu za hradební zdí Oživují jen výkřiky Dětí cákajících se v kašně:- A poslové z Karmelu Přinášejí jen Radostné zprávy O vítězství & lásce & radosti Věnováno Benediktě Jelínkové OCDS Plzeň 17. 7. 1997 Natažené ruce spatřily nekonečně malé světýlko, které vydávalo pobledlou nažloutlou záři. Snad bylo někde tam pod listem u cesty - ale viděly ho vůbec něčí OČI? Plzeň 22. 7. 1997 1.25 sv. Marie z Magdaly Víš, občas je noc, kdy nelétají můry Kdy jen zvadlá odhozená (A nebylo v tom žádné drama) kytice růží Leží u besídky v parku - je pokryta jen uschlým proutím Občas je noc, která nejde spát & Ráda tančí se svou sklenkou vína Barvy neznámých rtů Tichých slov , Odlesku plamínků, Tkaniček kouře, Pulsující krve:- Přivoň k tajemství Přeplňujícímu noc tichého Poznání Plzeň 23. 7. 1997 Na rozfoukané skládce letního podvečera Létají potrhané kusy starých novin A někdo do toho LÉTÁ! Po zběsilých Akordech laskavého šumu Opuchlé mouchy prosí & dostávají zbytky A šmírují nás mosaikovými pohledy Zelenou barvou & Tobě se chce - Nechat Toho? Slézt po žebříku do zatopeného kanálu- (Drátěné mříže & Kaluže nafty & - odněkud dým) - Protože tam najdeš sebe - !
Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
má to v sobě toho strašně moc…

Miroslawek
03. 10. 2000
Dát tip
Hmmm...zajímavé, asi nejvíc mne oslovila Plzeň 2. 7. 1997 1.25 sv. Marie z Magdaly. Všechny v sobě mají pocit a nutí k přemýšlení. Ovšem tahle mne chytila někde moc uvnitř.

Print
29. 09. 2000
Dát tip
...znáš vůni tajemství přeplňující noc tichého Poznání. Je mi příjemný, mrazivě příjemný, tě číst. *!

pjer
29. 09. 2000
Dát tip
Opravdu prijemne, takhle jemne jsem nikdy v lete Plzen necitil. Snad na podzim- na Roudne U Vsech svatych. Snad bych mel radeji posly z Inkognita...

pjer
29. 09. 2000
Dát tip
Az ted jsem se docetl, ze jsi i autorem basne po hasisi... No to je sila, chtel jsem totiz puvodne napsat, ze je prijmne cist tvoje basne, mnohem prijemnejsi nez vsechny ty vyzvracene texty. O takove stavy se radeji s nikym nedelim.

Janis
29. 09. 2000
Dát tip
Strašně mi připomínáš J.D.M. Hrozně moc,ale On byl přeci jen lepší Tak do Toho!!!!

Rivka
29. 09. 2000
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru