Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už zase skáču mezi póly II

29. 09. 2000
2
0
1911
Autor
Ušonos

Máš ji mít - když budeš snít:

Proč elfíci tolik roní Bol, a retů tóny, o ní? I nebe, teskný ether ráje, nádherou astrální taje: Ikarovi opět není absolvovat láskončení. Hořkosladce obapólná - uznána smrt ekonoma: 1 4 1 4 Elfové a sny tapíří, 5 9 – tvorové houští, Suchopárné trny roští, elegantní emblém tváře..... Copak hledám inventáře?! co as, glóbus odvalen - Uzřím Stvořenou Andělem?
ostřice
23. 06. 2003
Dát tip
Petr B. člověče,musil jsem si přečíst jedničku, abych tuhle dvojku dával. V tem sevřeném se ještě dalo vidět rovnou... bez toho snad tohle ani nejde. Konečně - mělo jít?

uf!....to je moc dobrý!...TIP*****

hermit
05. 09. 2001
Dát tip
jo, k tomuhle se dá vracet dokolola a dokola.....* tip

Arri
16. 01. 2001
Dát tip
Meziplanetární SF....zdá se mi...velmi k zamyšlení. Hezké:)))

Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
přiznávám bez mučení, jsem mimo

Merle
02. 10. 2000
Dát tip
pšššš

zirafka
01. 10. 2000
Dát tip
Tak radz si tedz nevím vůbec. Je to snad hádanka? :-)

Carodej
30. 09. 2000
Dát tip
Je to zajímavé, ale vůbec nevím, co si o tom myslet......

Bix
30. 09. 2000
Dát tip
Carodej má pravdu ( chcem tým povedať, že s ním súhlasím ), každopádne je to dosť "inovatívne"...čo ťa inšpirovalo ??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru