Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Každý den zázrak

29. 09. 2000
1
0
1080
Autor
Anaj

Školní práce: Fejeton KAŽDÝ DEN ZÁZRAK Jen si pomyslete, jaké by to bylo krásné, kdyby se stalo něco, něco zázračného, kouzelného, prostě pohádkového. Moderně řečeno byla by to Bomba s velkým B! Zázrak je vlastně taková neobvyklá věc, která se jen tak každému nestane. Co kdybyste potkali kouzelného dědečka z pohádky. To by byl zázrak! Určitě by to byl starý pán s bílými vlasy, měl by prostý chudý oděv a při chůzi by se opíral o dřevěnou hůl. Ovšem za zázrak můžeme považovat i to, když se někdo vyléčí z vážné nemoci. Samozřejmě mu v tom pomáhají lékaři a má na to vliv spousta věcí, ale pro okolí to určitě zázrak je. Je spousta druhů zázraků, např.: narození dítěte a nebo výhra v loterii! Bylo by krásné, kdyby se zázraky stávaly každý den, zvláště lidem, kteří to potřebují. Všichni lidé by se ze dne na den uzdravili, opuštěná zvířata by nalezla domovy, nebyly by války a všude by byl klid a mír. Jenže to asi nejde! Svět by neměl problémy a co by se pak řešilo? Všechny pohádkové postavičky by chodily po ulicích a klábosily by na rohu ulice. Vemte si takovou babu Jagu,která zná všechna kouzla a tajemství různých lektvarů. Navštěvovali bychom ji třeba jako naši lékařku. Malí skřítkové by se stali pošťáky a doručovateli balíčků a psaníček. Král by byl starostou města a pan Pompo z Arabely zahradníkem. Svět by byl rázem naruby a nastal by chaos. Zázraky jsou krásné, ale také určené pro to, aby se Vám staly jen jednou za život. Nebuďte smutní, že se Vám ještě nic pohádkového nestalo. Však ZÁZRAK si k Vám cestičku najde. Třeba právě teď přichází, spěchejte mu otevřít vrátka.
Kdybych potkala pohádkového dědečka tak by při mém štěstí a této době měl podobu Bruce Willise.

Krel
13. 11. 2000
Dát tip
líbí. Zázrak je něco co zevšednět nemůže a doufejme, že to tak zůstane.

Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
zázrak pro mě je zázrak i to, že každý den vyjde slunce, že jsme tady a můžeme se dívat kolem sebe. Zvykli jsme si na zázraky… ale to už moc uhýbám. Každopádně tvůj fejeton se dobře čte a má všechno, co by tam podle mne mělo být

Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
zázrak pro mě je zázrak i to, že každý den vyjde slunce, že jsme tady a můžeme se dívat kolem sebe. Zvykli jsme si na zázraky… ale to už moc uhýbám. Každopádně tvůj fejeton se dobře čte a má všechno, co by tam podle mne mělo být

Merle
02. 10. 2000
Dát tip
jo, člověku dokáže snadno zevšednět i zázrak, když ho vidí každej den... ale naštěstí díky tomu i všední věc lze jako zázrak vidět... jen vědět jak se koukat

hranoll
30. 09. 2000
Dát tip
vše potřebuje svůj protiklad, aby vyniklo. úplně s Vámi souhlasím

Bix
30. 09. 2000
Dát tip
neprišlo mi to veľmi ako fejtón, ale rozprávkový koniec povzbudil to dieťa vo mne...:o)

Hackman
29. 09. 2000
Dát tip
Krásný pohádkový fejeton. Pěkně se to četlo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru