Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Raněný srdce

03. 10. 2000
0
0
1209
Autor
tupoun

Chci znát to štěstí co pohladí mou tvář, Chci cítit tu ruku co hladí ústa má. Chci vidět v obětí našem polární zář A nepustit tě držet tě v rukou svých být má. Spolu životem kráčet mít štěstí v rukou svý, Štěstí naší velký lásky tajemný. A pečovat o něj hýčkat ho ona ví, Co dělat proň je křehký zraněný.
Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
viz. Somalec ... i sladit se musí umět, jinak to není k jídlu.

pauper
03. 10. 2000
Dát tip
wow, to je sladke...

Somalec
03. 10. 2000
Dát tip
kdyz uz delas carky, tak je delej tam kde maji byt, nebo je nepouzivej vubec, bude to lepsi. Pak taky dost dobre nerozumim tomu "mít šťestí v rukou sví"??? a krome toho nemam rad kdyz se v poezii pouzivaji ty prazsky vyrazy jako "sví... ...naší velký... ". tak si to preber a zkus s tim neco udelat, urcite by se to dalo napsat líp a srozumitelněji...

tupoun
03. 10. 2000
Dát tip
Znamená to že jsme každý tvůrcem svého štěstí

Bix
30. 09. 2000
Dát tip
Čo k tomu dodať ?? The only thing I dare to utter is: that is the happiness I want to experience as well... ( sorry, tá angličtina ma niekedy nechce pustiť ):o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru