Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osamocená

04. 10. 2000
0
0
1291
Autor
tupoun

Šmátráš svou rukou dlouhou, Uzamčená v propasti. Hledáš lásku dlouhou, Zamraženou svou ctí. Kdy zvu tě k sobě stále, Ty se neozýváš. Vím věkem jsme dost od sebe, Stejně ale, proč se skrýváš. Asi by ses musela za mně stydět, Před svými kamarády. A z úst svých musela vypět: Je o pět let mladší než já. Chtěl bych abys to nechala plavat A neuzavírala se před nikým. A přemohla stydlivost chlad, Šla vpřed za svým srdcem citlivým.
Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
Hmmm, tak zas nic, osuším si rameno a jdu dál...

hermit
04. 10. 2000
Dát tip
Asi hodně osobní. Není to trochu bolestínství?

tupoun
04. 10. 2000
Dát tip
Dost osobní. Vyjadřuje to momentální pocit, který jsem přitom měl

Bambulka
04. 10. 2000
Dát tip
jo, k čemu tyhle děsný společenský konvence...pryč s nima! důležitý je přeci ten cit... asi Ti rozumím... k básničce - trochu mě zarazila první sloka, ten rým ... dlouhou - dlouhou...

Bix
04. 10. 2000
Dát tip
No, myslim, ze Tvoje predosle basne na mna viac zaposobili. Vidno, ze toto dielko je dost osobneho charakteru, ale prijde mi trochu z mosta do prosta...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru