Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přemýšlím

06. 10. 2000
0
0
1020
Autor
tupoun

Zas sedím na židli, sám jako ten kůl v plotě. Zas sedím na židli, Přemýšlím o životě. O láskách předešlých O pitkách dávných minulých. O nocích bezesných, O chvílích šťastných mých. Jsem sám neznám již milou, A ženy povolný chtěj mi dát zapomenout. Však jen na chvilku pouhou, Kdy po tobě má lásko umírám zas touhou. Něžná byla jsi k mým chtíčům, Však tvrdá ale k citům. Jinak bys věděla lásko má zcela, A nikdy bys nenechala mě tady sama.
Vio
09. 10. 2000
Dát tip
Janis, tolik úsměvů jsem si snad ani nezasloužil (-:

Psí_mák
06. 10. 2000
Dát tip
Ale ty šťastné míchy, to je docela nevšední nápad, ne, je to zajímavě řečeno, že to ta těla bavilo :-)

Vio
06. 10. 2000
Dát tip
Psí máku... obávám se, že to s tou "míchou" byla zase hrubka... už jsi od něj něco četl?

Janis
06. 10. 2000
Dát tip
Vio:-)))))))))))))))))))))))))))))))))) Jinak TupoHlave,musím se přidat k Miroslawkovi, Prostřeh večera,ted se opravdu směju:-)))))))

Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
Další jen halabala zabalené vnitrosrdeční zvratky, vzpamatuj se chlape. Rým z přívlastků Ti udělá šestileté dítě. A jeden povedený verš je na celou básničku málo. Trochu si s tím pohrej a zpracuj to a ne, že to sem jen tak kydneš. To pak nemá žádný smysl.

Kája
05. 10. 2000
Dát tip
O chvílích šťastných mích. Ten verš mě dost namích.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru