Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všechny jsou stejný

06. 10. 2000
0
0
1116
Autor
tupoun

Hlava má je příliš tvrdá, Ale duše ta jen něhu hledá. Rozhlíží se do všech stran A přeskakuje spousty bran. Ruka má sápe v prázdnu, Sápe sama, osamocena. Přijmi v lásku mojí hlavu A otevři mé srdce- zapečetěná brána. Ne nevěřím už lásce žádné, Ani žádné tváři krásné. Kdy srdce své otevřeš, A v zápětí ránu vzad dostaneš.
Vio
06. 10. 2000
Dát tip
Se divíš, když se po nich hned sápeš?

Vcela
06. 10. 2000
Dát tip
Správně drsný!To je ono!Někdy (skoro pořád) mám úplně stejný pocity.Ale tím líp.Dobře mi tak!

Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
sem spíš dostal čenichovku, au

Bix
30. 09. 2000
Dát tip
Názov básne ma hneď navnadil si ju aj prečítať - jej obsahom som nebola prekvapená - prosím, prosím, takéto vyhlásenia sú kruté, veď aj po studených nociach prichádza slnečný deň. Skús tomu len trošku veriť...ak stále cítiš to, čo je vyjadrené v tejto básni...Nemysli si, poznám tiež rany od chrbta, no predsa...

tupoun
30. 09. 2000
Dát tip
Ne už je to v pohodě. Máš pravdu slunečný dny opravdu přicházejí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru