Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc

08. 10. 2000
0
0
1093
Autor
tupoun

Slunce už zapadá nad stromem listnatým, Rudé červánky rozprsklé temným údolím. Paprsky zhasínaj padaj v tmu Zvířata, lidé, les zapadaj ve svým snu. Poslední zář světla vidina nad krajinou, Poslední paprsek letící vpřed tmou. A slunce zasyčí při doteku moře, Už zhasíná už odpočívá a je mu dobře. A je tu černá tma, černá jak samet, Bázlivá a temná, jen svit měsíce je vidět. A už se těším zas na první zpěv ptáků, Až zase roztrhne mocný paprsek tu černou tmu.
Gimi
08. 10. 2000
Dát tip
Hmmmm,když mívám noční,tak se taky vždycky těším na první zpěv ptáků.

Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
Noční, Ty já rád. Na tvůj průměr až překvapivě dobré. Ale ... ;o)))

Bix
30. 09. 2000
Dát tip
Zvláštne, táto básnička mi pripomína ( tematicky ) asi 5-6 mojich básní dokopy. Pomaly sa začínam dostávať do tvojej poézie - čakaj aj ďalšie komentáre!! Bola by som rada, keby si aj ty neskôr - keď dám svoje básne na známosť - k nim niečo povedal."slunce zasyčí při doteku moře" ma úplne ochromilo a odzbrojilo. Jen tak dál !!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru