Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

otázky

01. 09. 2004
0
0
1314
Autor
_Gew_

otázky

kým jsem a s kým?
co je můj cíl?
kdo řek že smím?
kolik ještě chvil?
proč tady je zima
když venku je teplo?
proč strach mě jímá?
kde je vlastně peklo?
jak dlouho ještě?
kdy už to přijde?
proč lekaj' mě kleště?
kdy zas slunce vyjde?
proč láska je slepá?
komu to povím?
kdo třikrát klepá?
proč slova lovím?

nevím?
možná...
MatýsekN
10. 09. 2004
Dát tip
lekaj´ mi připomíná leklé ryby.....pro poezii by se měly dle mého názoru vybírat dá se říct nezkrácené výrazy.....nevím.nechci kritizovat autora bez autorova vysvětlení.....Tak tedy...autore.....vysvětluj....Nekladeš si sám otázku, jaká je vlastně pointa?

_Gew_
10. 09. 2004
Dát tip
v tomhle pripade ne :) v ten dany okamzik, kdy jsem sedl k pocitaci, jsem mel potrebu nejak vyjadrit svou zmatenost, svou nespokojenost. a ze to ma takovou formu, jakou ma, to uz lze pripsat jenom nahode ci snad osudu. pravda, par vyrazu se tam nepovedlo, ale zivot je plny nepovedenych veci ... a nerad se zbavuju neceho, co jsem vytvoril, byt je to treba ne uplne povedene...

Mila_cik
01. 09. 2004
Dát tip
Ee..radši se neptej..

kassiope
01. 09. 2004
Dát tip
Tak tohle je vážně hrozný...promiň :o)

sk8ergirl
01. 09. 2004
Dát tip
Má to nějakou hlavu a patu?

_Gew_
01. 09. 2004
Dát tip
nema ... proc? :))

a2a2a
01. 09. 2004
Dát tip
kdo třikrát klepe je nápadité, klepá je násilné, stejně jako některé jiné věci jsou zbytečné, třeba - když si klademe otázku, proč je tady zima, pak tím, že je to divné, když venku je teplu se to stává prázdným. Ale to nic. Tady jsme čas od času vystaveni nepříznivé kritice snad všichni a pak už je jí míň.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru