Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

?

02. 09. 2004
0
0
984
Autor
1Agatka

Oknem mi do postele

z vesmíru zírá hvězda

zvědavá jako tele

proč ctitelů si vedu seznam

 

Jsem v betli schoulená

Jediná,  jak růže z planety malého prince

A třesou se mi kolena,

jsem zatoulaná mince

 

Hamburg,  Syrie, Praha

Pomoc poezie i zamilování

Hvězda se směje – marná snaha

Indické tradice – žádné zmrtvýchvstání

 

Nalej si brom do vody

Mince, co nejsi v oběhu

„láska z krásný náhody“

nebo „Yetti blues“ ve sněhu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1Agatka
03. 09. 2004
Dát tip
Správně 000Cháron000, 1 dvě sloky by mohli snad v někom probudit souznění - mohou snad být i obecnější, druhé 2 jsou jen pro mně. A proto symboly v nich použité jsou naprosto přesné, ale srozumetelné jen lidem z mého okolí :-) ( Ať již z Prahy, či Hamburku, či zjiného kontinentu a jiných dimenzí :-)

1Agatka
03. 09. 2004
Dát tip
Správně 000Cháron000, 1 dvě sloky by mohli snad v někom probudit souznění - mohou snad být i obecnější, druhé 2 jsou jen pro mně. A proto symboly v nich použité jsou naprosto přesné, ale srozumetelné jen lidem z mého okolí :-) ( Ať již z Prahy, či Hamburku, či zjiného kontinentu a jiných dimenzí :-)

ShArKeY
02. 09. 2004
Dát tip
o ničem

Vespa
02. 09. 2004
Dát tip
nuda, miláčku, s tim neprorazíš

1Agatka
02. 09. 2004
Dát tip
Jo, holčiny... 1/ nechci prorazit 2/ chápu Vás, že se vám to nelíbí - proč, protože nejlépe se líbí to, s čím se mohu ztotožnit, že? Ale fór je v tom, že ztotožnit se je možné, když je podobná životní zkušenost, podobný prožitek... Vespo, miláčku, až budu chtít prorazit, dám ti přečíst něco, co jsem psala ve 14ti :-)

Vespa
02. 09. 2004
Dát tip
dobře, těšim se až si to přečtu

Pisces
02. 09. 2004
Dát tip
Prdlajs o ničem! Mně se to líbí.....

,,Jediná, jak růže z planety malého prince A třesou se mi kolena, jsem zatoulaná mince''.................až na tohle je to promiň tošku slabota o ho....dně málu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru