Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sidhe

02. 09. 2004
1
0
793
Autor
Sidh_e

Báseň obsahuje mytologické prvky, nehledejte v tom nic osobního (i když by se v tom hodně osobního našlo:o)

Na břehu potoka plakala víla,

prala mu košile a rusá byla.

Miluje ho a říct mu to se stydí,

už ale pozdě je, nikdy ho neuvidí.


Ettelea
06. 10. 2004
Dát tip
nejsem si jistá estli z toho že je rusovlasá vyplívá že je mrtvej, ale asi jo...

Sidh_e
15. 09. 2004
Dát tip
to bohus: Ona mu je pere, páč jsou špinavý od jeho krve, když ho zabil nepřítel. Je mrtvej. Škoda.

Milly
07. 09. 2004
Dát tip
vis bohus

ulita
02. 09. 2004
Dát tip
mytologické prvky? v tom případě je má i menu v KFC...

Vespa
02. 09. 2004
Dát tip
husa pitomá, proč nekvákla? mohla by mít po starostech. Jo, takhle to dopadá, když je někdo srab. Ne dělam si srandu, docela se mi to líbí. :o) (a stejně mu to měla říct!)

Noe1
02. 09. 2004
Dát tip
Název přitažlivej ... škoda že hříčka ... mocnosti hory si zaslouží větší formát

no nevim...

Mila_cik
02. 09. 2004
Dát tip
:-)

bohus
02. 09. 2004
Dát tip
nejako mi tá mytológia nedáva logiku; prie mu košele a už ho nikdy neuvidí - tak načo? pošle mu ich po dajakej mýtickej rieke? po dákom mýtickom tvorovi? neviem, neviem...

bohus
02. 09. 2004
Dát tip
nejako mi tá mytológia nedáva logiku; perie mu košele a už ho nikdy neuvidí - tak načo? pošle mu ich po dajakej mýtickej rieke? po dákom mýtickom tvorovi? neviem, neviem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru