Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(Zlý) sen

08. 09. 2004
2
1
3155
Autor
ArtRoza

Stopy leta vedú za horizont

A teplo

Sála už len zo spomienok

 

Listy v parku nečakali na povel

Hrabeš ich

Na kopu

 

Aj s obálkami

A známkami ich páliš

 

Vraj odosielateľ je (ti) neznámy...


1 názor

ArtRoza
20. 12. 2007
Dát tip
Hm, mno asi mam naozaj velmi dlhe vedenie. A(lebo) obcas ma naozaj vsetko svoj cas. Az teraz mi Sykorka, doslo ako si toto dielko chapala ty, a paci sa mi to viac :)) Davam si to do poznamok medzi riadky, dakujem :)

Sýkorka
31. 01. 2006
Dát tip
Vidíš, ako sa táto báseň dá pochopiť rôznymi smermi :o)))).

ArtRoza
29. 01. 2006
Dát tip
jaaaj, baby baby :) tesim sa, jak si tu tak citam spomienky na parky a dojmy, tak som si spomenula ze mam niekde rozpisanu poviedku (alebo ako to nazvat, to male a kratke co sa pise do konca riadku...) co sa odohrava v parku. Tak sa na nu musim pozret a dokoncit :) Sykorka, mno ta basnicka bola skor o pomyselnych listoch co som nikdy nenapisala a neposlala... tak som ich vsetky pozbierala z pomyselnych suplikov a rozvesala po stromoch, az z toho vysiel cely park, prislo mi to take krajsie, ako kopa v nejakej krabici alebo pisacom stole. A zbytok je o tom ako som sa bala a preco som ich neposlala.. Ale to uz bolo daaavno :)

Sýkorka
15. 01. 2006
Dát tip
tak veľmi mi niekoho pripominas!!! Aj ja mam taku jesennu spomienku - na fotku, kde som s Bix a okolo je vsetko hnedo - zlto - cervene... A aj mna ta spomienka hreje (dakujem za pripomenutie)... S tym odosielatelom - to je vecna krasa prirody, ze clovek nieco robi automaticky a nad nim je to uzane a mudre, co dava zmysel svetu... a je krasne si uvedomit, ze jestvuje toto nad nami ako odosielatel listov, co nesu stromy.... :o)

Kocecka
09. 06. 2005
Dát tip
a tie fotky ake z toho boli...:) btw, preco si sem uz tak davno nedala nic nove?

ArtRoza
19. 05. 2005
Dát tip
Kocecka, nikdy som si to tak nahlas neuvedomila, ale vzdy pri tejto basni sa mi vybavi ten park, kde sme raz na jesen boli fotit a ohadzovali sa liistim, ktore boli zlte a cervene jak to zapadajuce slniecko. A milo hreje este teraz :o)

aramis
09. 09. 2004
Dát tip
zaujimava a paci :)

Kocecka
09. 09. 2004
Dát tip
okrem toho, ze je nadherna, este aj vela pripomina... mooc sa mi paci ten listovy obraz, cela ty ;)

Kocecka
09. 09. 2004
Dát tip
chcela som s tipom, tak az na druhy pokus;)

ArtRoza
09. 09. 2004
Dát tip
tajomna, kocecka - dakujem vam ;) aramis - mno tak je dobre :) d. tiez

tajomná
08. 09. 2004
Dát tip
....ano veľakrát je to presne tak.....veľmi pekne napísané

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru