Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odišiel.....

08. 09. 2004
0
0
718
Autor
tajomná

...aj to sa stáva....

Bol tam.

Stál a pozeral sa.

Hľadeľ na ňu.

Na ženu, ktorú si predtým ani nevšimol.

Stála tam a ani sa neobzrela.

Pozerala iba do vlastných rúk.

Boly to ruky, ktoré si už svoje vytrpeli.

Mali v sebe silu, ale ona sa tej vlastnej sily akosi bála.

Aj on tú silu videl...

Ale nielen v jej rukách, ale aj v srdci.

No nevedel, čo robiť...

Len tam tak stál a neodvážil sa ani pohnúť.

Nakoniec si uvedomil, že on nedokáže zmeniť nič....

.... a preto odišiel.


aramis
09. 09. 2004
Dát tip
artroza ma fakticky pravdu, len ja by som tomu dal este vacsi spad este kratsimi vetickami, obcas by to ani veticky nemuseli byt :)

ArtRoza
08. 09. 2004
Dát tip
Hmm...pekne dielko, len vo mne zanechalo taky nepokoj, pocit z niecoho nenaplneneho...Chce sa mi vykriknut - "Nikam nechod!"...Neviem, cakala som, ze ked vidi silu v jej srdci, tak z toho nieco bude ;) Preco by mal nieco menit? Niekedy pomaha len byt. BYT SPOLU...ale asi o tom to je.. Ze aj to sa niekedy stava, ako vravis. Inak sa mi to paci. Tie kratke veticky tomu davaju spad. Snad len jedna hrubka - "Boli to ruky..." chybicka se vloudila..ale nic si z toho nerob, o gramatiku ide az v dalsom rade.. ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru