Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konzervárna absurdity

18. 09. 2004
11
0
5795
Autor
pozorovatel

Věnuji pozorovateli. Ten jediný mě chápe...

 

Trávím hodně času

zakusuju prostorem

Jsem biokonzument

Iluzí!

 

Si jen tak mrtvím

 

Ještě mléko bez tuku, prosím


super prolog...tak to ma byt.....!!!!!

pozorovatel
15. 11. 2004
Dát tip
když mě hrozně serou všechna ta věnování v každym druhym prologu...:))

do prologu se nepisou venovani ale nejvetsi uchylarny ktery maj rozesrat mozek pred ctenim..a nebo takovy prima sebestrednosti jako tam mas ty:)

Přeno
03. 11. 2004
Dát tip
Úsměvné, ani nevím proč. *

pozorovatel
22. 09. 2004
Dát tip
my se ani nedivíme:))) Díky!!!

pozorovatel
21. 09. 2004
Dát tip
Rád smekám také.

No, mně moc k smíchu nepřišla. Biokonzument iluzí, to je zvláštní spojení. Já ty svoje rovnou pohřbívám.Tip a přeji dobré trávení.

pozorovatel
20. 09. 2004
Dát tip
"Biokonzument" mě jednou bezmyšlenkovitě, spontánně napadlo a příčinou jsou mí vegetariánští kamarádi, který všude vidí konzum a konzumenty, tedy všude, jen ne na sobě (- se nevztahuje obecně k vegetariánství:)) Dělat bych to neměl, ale pokusim se vysvětlit: Biokonzument iluzí znamená, že přijímám věci (ty iluze vytvořené mým sebeujištěním, uchlácholením) s vědomým, že dělám dobře, jakoby jiné správné cesty neexistovali. Tak co? Neudělal jsem ti v tom ještě větší bordel? Prostě konzumuju to, o čem si bláhově myslím, že je tím nejlepším a že tím pádem nebudu patřit ke skupině tzv. konzumentů.

pozorovatel
20. 09. 2004
Dát tip
+ avi Rakapolrak, i přesto, že podstatu pochopil(a)..

Chápu, i když to asi není ta nejlepší cesta.

pozorovatel
20. 09. 2004
Dát tip
:))))) Nejlepší třeba není, i když já jí dávám největší přednost.

pozorovatel
20. 09. 2004
Dát tip
V kontextu s básní, má slovo "konzument" význam odlišný...proto konzervárna absurdity a proto mléko bez tuku... "také proto že iluzí můžeme myslet to, čemu věříme, že je skutečné - živé" - podle toho mám dojem, žes pochopila velmi správně! Já sám až teď dodatečně začínám chápat další smysly těch dvou slov. "biokonzument iluzí" je slovo mnou vytvořené a nyní si už myslim, že až přespříliš složité. Je plné parodoxů, ale i ironie. Důležitý ale je, že má jeden svůj význam v básni a desítky dalších jako samostatný, izolovaný útvar. Díky ti! Jsem moc rád, když se mnou čtenář takhle diskutuje... takhle upřímně:))

Šikibu
19. 09. 2004
Dát tip
mrtvění je prosím pěkně hned vedle chytání lelků?

pozorovatel
19. 09. 2004
Dát tip
Šikibu: Prosím pěkně, ne.

Fouckault
19. 09. 2004
Dát tip
:-))

pozorovatel
19. 09. 2004
Dát tip
:-)) Fuck aut!!! Že ty neumíš číst a jen se mile usmíváš?:)))))

Fouckault
19. 09. 2004
Dát tip

pozorovatel
19. 09. 2004
Dát tip
:-(( pa

StvN
19. 09. 2004
Dát tip
Tohle není nic pro mě.

Mě se docela líbí. Ale přijde mi smutná.

pozorovatel
19. 09. 2004
Dát tip
StvN a navzdory čtenářům: I vy jedni...:))) To mně přijde tragikomická... no, jo, ale já jsem autor! Díky vám!!

dadik
18. 09. 2004
Dát tip
skvělá...t

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
Hodná dadik, hezky ses to naučila:)))

dadik
18. 09. 2004
Dát tip
haf

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
Se směju!

Danny
18. 09. 2004
Dát tip
se líbí. já radši plnotučný, ale to je jedno...*

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
snEk: Pak je věnovaná tobě, pozorovateli. Díky! Danny: Vždyť já taky:))) Chápete to s tim mlékem bez tuku...? (Já to totiž ještě nedávno ani nevěděl)

Danny
18. 09. 2004
Dát tip
pozorovatel: já bych řekl že je to taková abstrakce/absurdita - z mléka veškerý tuk oddělat nelze. Hádám správně?

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
Danny: Výborně! Pak by to už asi nebylo mlíko:))) Smekám, já jsem donedávna ještě věřil reklamám... Jsem teď byl v bio obchodě a nabízeli mi tam sýr, který neni vyrobený z mléka. Jsem se podivil a zeptal, proč se to jako vyrábí... A oni na mě koukali, jakobych jim tam zabil krávu.

Jinovata
18. 09. 2004
Dát tip
:o))) ***

dadik
18. 09. 2004
Dát tip
odtučněný mlíko je prý voda..mně to nikterak nezajímá, jelikož jím nezdravě stejně...no velká sranda to asi není..ten tuk v potravě...

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
Jinovata: A ty se tomu směješ!!! :)))))) Díky!!! dadik: Nevim, nevim, co bych si bez tuku počal... asi umřel:)))

dadik
18. 09. 2004
Dát tip
aj ja...a na chlebu jak je dobrej....:))z prasete

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
VEGANI NÁS SEŽEROU ZA ŽIVA!!!!

Candy
18. 09. 2004
Dát tip
Jsem biokonzument Iluzí! ...to je zajímavě řečeno,líbí se mi to...

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
Candy: Jsem moc rád! Díky! Ale nejspíš se ti tu něco nelíbilo, když si tip nedala. Klidně to napiš. Budu jedině rád. Tvrdě do mě!:)

Candy
18. 09. 2004
Dát tip
To je můj zvyk - já většinou vyzdvihnu to, co mě zaujme a líbí se mi, a nekritizuju zbytek.Líbí se mi ta první sloka, ty zbývající dva řádky mi nějak nesedí,nevím proč. ...mlíko bez tuku je nejspíš voda, co? ..a ještě bych dodala - vegani vás určitě žřát nebudou ani zaživa, ani zamrtva - nejedí totiž nič živočišnýho.

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
Ehm, já vím, co jsou vegani zač... Mléko s minimem tuku je neustále v reklamách a ano, bez tuku zbude jen ta voda:))) Neumim si to celé představit bez posledních dvou řádků.... Díky.

Zbyhoň
18. 09. 2004
Dát tip
Rád bych Ti oplatil Tvůj zájem o moji tvorbu, necítím se ovšem povolán hodnotit poezii a brousím do ní velmi zřídka. Tahle věc se mi jeví psaná příliš narychlo a nějak moc naštvaná (nabízí se na ni odpověď: "Tak nebuď..." Mlíko bez tuku bych vyzdvihl, pokud bych Tě ovšem nebyl s použitím toho motivu předběhl :o) No a hvězdička jen tak ze známosti by Tě jistě nepotěšila :o)

Fouckault
18. 09. 2004
Dát tip
:-)))

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
Zbyhoň: Díky, že se mi snažíš oplatit zájem:)) Ale nemusíš za každou cenu. Narychlo napsaná...no, nevim. Možná s odstupem času sám pochopim. Nyní mi připadá, že víc slov by uškodilo. Neni naštvaná, spíš úsměvná. S tím mlékem tě už předběhl prodavač bio potravin - tak trochu shoda okolností:))) Díky! Fouckault: Tak ty se mi budeš smát?!!! :))) (směješ se básni?)

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
A díky a díky a díky!

darksky
18. 09. 2004
Dát tip
juj dobra tip

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
Sakra! Tolik pozorovatelů jsem nečekal:) Díky.

Craerassy
18. 09. 2004
Dát tip
pozorovatel si rozumí? sám sobě doktorem a sám si neví rady s tímhle patvorem:-))) tip

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
Jsem v každém z vás :))))) že ty mi dáváš tipy už jen z obdivu mě samotného...?

Craerassy
18. 09. 2004
Dát tip
dávám ti tipy, abys nebyl smutnej, že jich máš málo z lítosti:-)))

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
...závidíš mého génia!

Fouckault
18. 09. 2004
Dát tip
:-))

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
Fouckaulte, ty se mi tu jenom zadarmo směješ!!! A to opakovaně! Mám nutkání tě oslovit: Fuckaute! :))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru