Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cinky se vrací!

19. 09. 2004
0
0
3989

Cinky se vrací!

Ano, moji milí, ta radostná událost je tu! A ti, co by toužili přečíst si s křížkem po funuse nejdůležitější dílo v dějinách Písmáka (můj interesantní a bohužel redaktory smazaný opus "Písmák je sračka!"), nezoufejte a dodržte tento postup:

 

Klikněte na vyhledávání podle kategorií a napište tam Cinky. Pak se vám tam objeví nějaká moje díla (ale ne inkriminované). Tak si nějaké otevřete - a z díla se už dá snadno dostat na stránky autora - z nichž dílo Písmák je sračka!" nezmizelo! A hlavně to udělejte co nejdřív, než bude pozdě!

 

Příjemnou četbu přeje            CINKY


Málem bych zapomněl - musím změnit kategorii zpět na Událost. Dero by byl smutnej, kdybych ho nenasral...

Miroslawku, už si ho nehul. Uřízni si ho. I s koulema. Budeš mít pokoj.

Miroslawek
06. 11. 2004
Dát tip
mám 4+1

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
stále ve styku s jinými lidmi Cinky, rozumíš?

katugiro
03. 11. 2004
Dát tip
tyjo, kdes to vyhrabal?! :)))

JiKo
03. 11. 2004
Dát tip
to je hezkej návod jak to dělat :))) zkusím to ;-)

darksky
03. 11. 2004
Dát tip
proboha odkud to je, tipuju "strazni vez" nebo tak neco kazdopadne je to perla odkud to je?

Sláva! Po sérii mohutných protestů téměř celého Písmáku je nick Cinky opět přístupný ze seznamu. Bohužel, podlá diskriminace mé osoby nadále trvá, protože na tento nick nemám přístup. Ovšem tento náhradní nick se bude činit a nic ho nezastaví v cestě za spravedlností!

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
a já ti ji zpříjemním, jak jen budu moci...

Prasopse! Ty odporný volezlý hovado! Kdybys moh, zatáhneš se do svý prdele jako šnek do ulity! A nejradši do cizí, jenomže to se můžeš jít zakopat, protože takovýhle hnusný buzeranty každej střílí na potkání.

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
doufám, že ta tvá je kyprá a naducaná... takže to jen mlaskne, až...

Kanále...ti dlouho žádná nedala, viď? Ale máš to blbý, tvý kecy nezabíraj ani na kluky, takže si svý homosexuální péro musíš ukájet rukou.Máš to holt těžký, ale můžeš si za to sám, neboť jsi idiot.

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
ne-ne, mi stačí pouhá myšlenka na tebe a tvou mužnost.... áááá... :-o*

Měl by ses léčit. Jseš nebezpečnej pro společnost.

Miroslawek
03. 11. 2004
Dát tip
Pro společnost určitě ne ;o) A jinak, nechceš se přihlásit od mého klubu pálivých hošíků? Již léta nepřibíráme členy, ale ve tvém případě bych mohl udělat výjimku.

Dero
19. 09. 2004
Dát tip
Okej, mám Tě rád chlapče, nicméně v událostech to ponechat nemohu, to snad pochopíš. :o) Myslím, že si Tě Tvůj fanklub najde i v kategorii "Ostatní" ... :o)

Já si myslím, že událost je to opravdu velká a nezamlčitelná, a ví to úplně všichni, takže jiná kategorie na tom nic nezmění. Asi si založím klub.

Dero
19. 09. 2004
Dát tip
Cinky, ano, já předpokládám, že si takovéto vpravdě olbřímí události všimne hotový písmácky dav i přes tuto drobnou změnu. :o) Založ si klub, to je velmi dobrý nápad, řekl bych. :o)

JiKo
19. 09. 2004
Dát tip
stejně sem to nepochopil :)

Cinkyho klub sprostých slov založen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurá! Sláva!

darksky
19. 09. 2004
Dát tip
ctu cinky_zvraci jdu se podivat na tvou potupu a ty mas zase nejakej problem hosicku ten INTERNET je ale hracka co? auticka uz te nebavej :-D mno nic

Přihlaš se do klubu a nekecej!

darksky
19. 09. 2004
Dát tip
chovej se slusne !

Vždyť já se chovam slušně! ¨Slušnějc to fakt nejde!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru