Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poké boj

21. 09. 2004
1
2
1820
Autor
Aladin88

Pokémoniáda

Pi píp pi píp, nová zpráva. Přijď na hřiště, kluci tu řežou pokémony. Vyskočil jsem z postele a vyrazil ležérním krokem ke hřišti, pokébal žmoulajíc v ruce. Zvuky které jsem slyšel mě donutili k běhu. Doběhl jsem na hřiště a viděl pohromu. Všichni byli poraženi. Stál tam jak páv. On, nejhorší z nejhorších CMax. Ukázal na mě a říka s ledovím klidem říká: ,,Ty deď ty." Vrhl jsem pokébal vší silou před sebe. ,,Charisarde do boje!", překvapení však bylo na mé straně ,,Blastoasi" zařval, víc už jsm neslyšel. Dav ponémonovích nadšenců se nemohl dočkat tohoto boje titánů. Plameny a voda protínali vzduch. Bylo to napínavé a nervy drásající. ,,Charisarde pozor na vodní dělo.". Pozdě. dopadl jsem tvrdě na zem se slzami v očích. ,,Charisarde vraď se." odvolal jsem svého nejlepšího přítel. ,,Já se vrátím a pomstím se!" CMax jen otočil hlavu a řekl: ,,Budu čekat trenérů jako jsi ty je málo." 


2 názory

Aladin88
07. 05. 2010
Dát tip
ne to opravdu nejsi... to jsem já a jsem na to sakra hrdej... :-D

Aladin88
22. 09. 2004
Dát tip
Víš co mi můžeš.....Nic protože nejsi správný písmak

CMax
21. 09. 2004
Dát tip
Já z tebe nemůžu... Fakt ne :D Ale dík za uznání :D Kdybys tam neměl tolik hrubek, dal bych ti tip :))) Ale... máš ho mít :)

jimmiv
21. 09. 2004
Dát tip
:o) nemam rad pokešmony ale CMax je nejlepsi ale az na nej poslu svyho ovcopokemona tak se zhrouti......nebo spis utece:o) T**

Aladin88
21. 09. 2004
Dát tip
Tak tohle je moc i na mě....Napíšu aBsolutní pipovinu a oni Z toho udělaj BESCELER nebo BESTPAŽITKU

nickey
21. 09. 2004
Dát tip
nechutný

Aladin88
21. 09. 2004
Dát tip
Jak pro koho....buď rád žes mě neviděl ráno nazáchodě

wazzup
21. 09. 2004
Dát tip
blbóóst! hrozná! a ty hrubky!

CMax
21. 09. 2004
Dát tip
wazzup: Sranda musí bejt :))) Jasně - je to blbost - vždyť je to v blbůstkách :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru