Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cinkyho klub sprostých slov na vás čeká!!!

21. 09. 2004
0
0
2617

No tak!

Tak co bude s tim přihlašovánim do Cinkyho klubu sprostých slov? Urychleně se přihlašte všichni, kdo jste na tomhle serveru. Členství v tomto klubu je povinné pro všechny členy Písmáka!

Případné nedodržení těchto pravidel bude znamenat uvalení určitých represivních opatření.           CINKY


Dílo je znovu v kategorii Diskuse, co naděláš, Dero...

Promiňte, Událost.

Všichni jste kreténi.

Jseš blbej a dojedeš na to.

pozorovatel
26. 09. 2004
Dát tip
:))))))))))) Hezky! Já už na tom jedu.

pozorovatel
25. 09. 2004
Dát tip
:))) Sprostý slova mám rád, ale do klubu ti nepůjdu... To jsem tě ale asi moc nepřekvapil.

papouch
22. 09. 2004
Dát tip
ubožáčku

Podívej se, papouchu, přestaň mě urážet, nebo tě urazim já, nemam k tomu daleko. Nějakejch hnusnejch útlocitnejch redaktorů mam až po krk. Je mi jedno, jestli mě smažete, nebo ne, ale nadávat si nenechám a budu se bránit.

papouch
22. 09. 2004
Dát tip
:-)

:-(

Dero
21. 09. 2004
Dát tip
Ani deset minut to nezůstane v diskusích ... to je hrozný, co, Cinky? :o)

Ty už mě ale fakt nebavíš, proč mám v klubu takovou socku? Tohle neni nezařaditelný, tady se udála mým příchodem velká událost a všichni by to chtěli popřít!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru