Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

AETAKEH 2

25. 09. 2004
1
0
685
Autor
morrigana

Kameň temnotou blúdi…Do hlbín života

Chladný čas zomiera…A rastie za svetlom

Zapadajú stopy prekliate večnosťou…Meno, šeptajúce odsúdenie

Oheň drviaci vietor zla…Prináša krutosť

Spanilej bolesti…Dávno zabudnuté spomienky

Večnosť zostáva…Zánik bytia

Blúdenie v budúcnosti…Zosnulý strach

Pokora a úcta…Prázdne svitanie

Starobylé smutné kamene...

 

 

Koruna a mec nad ostnami magickych silociar ohna…pokoreny jas splyva v temnotu s dusou…prizraky zialu zanechavaju sa v diali…prichadza mocna sila…pomoct v okamihoch smrti…horiaci unik do popola kriciacich tvari…prepletene osudy vran…udel osamelych putujucich uderov…kruty spad osudu zaboril korene bludnych oci na dno zakrvavenej duse. Prebral sa z hlbin temny ston.

Kvilivy narek.

Bludenie v tme.

Dotyk ohna.

Zlomena chvila spuste snov.

Tajomny zablesk.

Temna cesta vola.

Krici upenlivo zo dna mucivych hustin bez konca.

Kroky…v ustrety hmlistej nadeji. Zamietnutej desivym placom srdc. Zlomene pecate. Chramy bolesti. Bezbreha tuzba stratit sa v ziali trpkosti. Ohniva casa duniacej tryzne. Pomaly potlesk prehier. Oslabenost vynara skrytu vasen. Dotvara skazu bludiacich. Stroskotanci na brehu sil. Nepochopene. Nevyziadane. Nezlucitelne. Neprebojne. Chmary…trhliny nicoty zliepane slzami. Nevedome vstupy do priepasti…odkial nevedie cesta spat…

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru