Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výkřik!

22. 09. 2004
0
0
2575
Autor
Dave_Zw

Já neumím vidět

já neumím slyšet

já neumím mluvit

já neumím nic!!!

 

...když se člověk zblázní

(vzteky nebo čím)

tak potom není sám sebou

nebo právě je?

 


pozorovatel
18. 10. 2004
Dát tip
jo ale objektivita je stejně jen jedna... Ježiš, chlape, nepřej mi mír. Štěstí klidně - to mi nevadí, ale s mírem na mě nechoď... to je dokonce na další diskusi:))) Já mám totiž mír spojený s pohodlím, tedy pacifismem, zaslepeností - nevidění problémů druhých nebo nechtění vidět a s věcí, kterou si lidé určitě nezaslouží. Když to hodně přeženu, tak raději budu žít ve válce než v míru. Ve válce bych toho totiž mnohem více zažil (=prožil) a pochopil a můj život by pak nebyl jednotvárný, nudný, slaďoučký, stojící na jednom místě... Asi tě začínám trošku štvát, co?:)))) Hodně štěstí přeju:)

nu, uzavřel bych to asi tak, že máme na věc různé názory, které jsou oba správné, jen záleží na úhlu pohledu :-) S pozdravem a přáním míru a štěstí, Aj van

Jsou i lidé, kteří si své přetvářky nepřipouštějí, či o nich nevědí a jsou pro ně automatické. Vím, co mi chceš říct, ale už jen to, "být sám sebou" odporuje tomu, přetvařovat se...

pozorovatel
11. 10. 2004
Dát tip
Neodporuje, jen těžko představuje. Ale jak chceš...

Fairiella
06. 10. 2004
Dát tip
On je rozdíl chovat se přirozeně a být sám sebou. To možná chtěl pozorovatel říct....

ach tak.... no, každý se občas přetvařuje, nebo se aspoň chová jinak, než je pro něj přirozené

pozorovatel
04. 10. 2004
Dát tip
pokud se budu přetvařovat, budu o tom i vědět, což znamená, že přetvářka bude patřit k mým vlastnostem a já tedy budu sám sebou... Už chápeš, co tím myslím? Jak se na to dívám? Buď jsi sám sebou stále a nebo nikdy, protože se každou chvilkou měníš a nikdy se tak nechováš "přirozeně"...

pozorovatel
03. 10. 2004
Dát tip
"nesouhlasím" - z toho se já nic nedozvim. Čekal jsem spíš, že připojíš důvod nesouhlasu.

taky? nechápu... Já jenom nesouhlasím?

pozorovatel
01. 10. 2004
Dát tip
Umim taky jenom nesouhlasit...

nesouhlasím, pozorovateli

zuzuzu
22. 09. 2004
Dát tip
je ale to dílo je stejně děs

pozorovatel
22. 09. 2004
Dát tip
Sám sebou jsi buď vždy nebo nikdy.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru