Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tri zápalky

25. 09. 2004
1
0
590
Autor
Ghandalf

Nosím ju v peňaženke napísanú na lístku už asi 2 roky spolu s ďalšími...

Len tri zápalky som zažal do noci...

Prvá, aby som ti mohol pozriet do očí.

Druhá, nech ju zhasne šepot tvojich pier.

Tretia, nech nás oboch hreje pri srdci.

Sú tajným kľúčom, od tvojich dvier.

Kým budú horieť, budem písať básne,

až kým ma nezotnú moje vlastné slová.

Kým budú horieť, budeme žiť krásne.

Nech horia večne, viac ich už nemám...


Andulka
26. 09. 2004
Dát tip
hm...tak nejdrive jsem si rikala...skvely titulek....pak jsem se zacetla...a vazne se mi prvni polovicka moc libila. Originalni , nezna...ale podle me si to zabil tim koncem. Coz je podle me, skoda...protoze ta prvni pulka vazne stoji zato...:-) Premyslela jsem co s tim...:-) a nechala bych to takhle...:-) Len tri zápalky som zažal do noci... Prvá, aby som ti mohol pozriet do očí. Druhá, nech ju zhasne šepot tvojich pier. Tretia, nech nás oboch hreje pri srdci. A dost . A Bodka....:-) takhle to krasne vyzni.....ten napad, ta neha..:-) To je jen moje doporuceni....tak si s tim zas moc hlavu nelam..:-)

Andulka
26. 09. 2004
Dát tip
ps...ono se mi to otisklo spatne....Ja myslela, ten kazdy druhy radek zacit tam, kde (prvni, druha, treita), ten prechozi konci...:-)

Ghandalf
26. 09. 2004
Dát tip
Ajeje dik za radu, skusim porozmyslat...:-) Ahojky

zuzuzu
25. 09. 2004
Dát tip
věci jsou symboly, básně jsou symbolizací, ale tohle je dost egoistická záležitost, která nemá na to, aby mohla zaujmout ostatní

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru